Caceres-riolobos

27 mei 2017 - Riolobos, Spanje

Zaterdag 27 mei

Vanmorgen om 8:15 klaar voor vertrek, tent weer ingepakt en ontbeten. Bij receptie nagevraagd waar ik een hamer zou kunnen kopen , en dat betekende helaas weer naar de stad. Bij de Carrefour fiets met bagage voor de deur gezet, maar je gaat dan niet lekker de winkel in. Het duurde best even voordat ik hamer gevonden had en mijn boodschappen voor lunch en avondeten. Je zoekt je een ongeluk in een supermarkt zo groot als Ikea , en al helemaal naar kleinverpakkingen. Om half 10 dan toch eindelijk onderweg en om kwart voor tien rij ik  langs de camping. Pffff.

Vandaag 'slechts' 68 km op de planning , voor een groot deel langs de A630, die hier gelukkig een stuk minder saai is dan de vorige stukjes die ik langs deze weg gereden heb. Vanmiddag met 4 Italiaanse mountainbikers bij een waterpunt, gelunched. Zij hebben slechts 2 kleine tasjes bij zich en racen in anderhalve week naar Santiago. Het is wel leuk hoe zij reageren op het feit dat ik dit in mijn uppie doe, en dan ook nog met kampeer uitrusting.  Jaloers dat zij hun vrouwen niet zo gek krijgen.

Om 14:30 op de camping, toch nog redelijk vroeg. Ik moest eur 8,30 betalen, dus verwachte daar niet veel voor, maar het is prima. Mooi schoon sanitair, plekje in de schaduw, en ik ben volgens mij de enige niet Spaanse gast.

Rest van de middag was gedaan, boek gelezen, wandelingetje gemaakt.

Vanavond pasta gekookt, voor de broodnodige koolhydraten.

Weer : 28 graden , half bewolkt , veel wind

Totaal nu 495 km gereden

1. Emmy:
    27 mei 2017
    Leuk dat er altijd wel iemand is die je aanspreekt, en natuurlijk blij met je nieuwe hamer. nu even rust. tot morgen