Warm lopen voor zomer vakantie

29 mei 2023 - Tournon-sur-Rhône, Frankrijk

Lieve volgers,

ondanks mijn voornemen om dit jaar de fiets maar eens te laten staan ( na mijn dramatische reis vorig jaar van Kopenhagen naar Rotterdam staat er toch weer 1 op papier… 🙈

Dankzij Renate, een teamlid van mij, Zwitserse van origine en ook fanatiek fietser, staat er nu een rondje Zwitserland met potlood in mijn agenda.
Dat betekent dus een misschien.
Alternatief is  rondje Noorwegen met camper.

Ik moest afgelopen week in Lyon zijn voor mijn werk en ben op Hemelvaartsdag met de auto, kampeerspullen, fiets en koffer voor mijn zakenreis vertrokken. Ik heb 3 dagen ten noorden van Lyon gefietst en na het 5 daagse congress in Lyon gebleven. Vanochtend de stad uitgereden , auto achtergelaten en op de fiets gestapt en ben nu ruim 100 km onder Lyon.
Kortom trainingskm gemaakt.

Het is prachtig weer, 26 graden en ik fiets een alternatieve route van mijn eerder gereden route naar Barcelona , die toen niet mogelijk was vanwege de hoge waterstanden. (Je kunt in mijn verslag van destijds terug lezen hoe ik 22 dagen regen van de reis van 32 dagen heb overleefd 🙄) Ik blijf de komende dagen de Rhône volgen en zal alleen update plaatsen als er iets leuks te melden is.