Zamora - Figureala de arriba

1 juni 2017 - Figueruela de Arriba, Spanje

IMG_1143Donderdag 1 juni

Vanmorgen vroeg app van Hilbrand. Toen hij om 22:30 zijn bed opzocht kreeg hij commentaar van zijn kamergenoten. Dat was veel te laat. Tot overmaat van ramp waren er 3 snurkers onder hen, die tegenelkaar in snurkten. Na een onrustige nacht werd iedereen om 6:30 gewekt voor het ontbijt. Kortom ..,,., hij had spijt. Hij is vroeg vertrokken, dus heb hem vandaag niet meer getroffen. Maar ..... ik ontmoete al ge vroeg vanmorgen Hettie en Ruud, een echtpaar uit Haarlem die vandaag dezelfde bestemming hadden. Gezellig met elkaar opgefietst en onderweg koffie gedronken. Het was een pittige tocht met veel klimmetjes van 7 %. We staan naast elkaar op de camping en hebben dan ook onder het genot van een drankje reisverhalen uitgewisseld .

Ik rij morgen na het ontbijt verder,maar zij nemen een rustdag. Morgen fiets ik door Portugal.

Weer :  wolkje zonnetje 28 graden

80 km totaal 893

1. Martin:
    2 juni 2017
    Gaaf, dat je nog met anderen op kunt fietsen.
    Gisteren niets gelezen. Klein puntje Portugal?
  2. Cobie Kootje:
    2 juni 2017
    Wat een leuk verhaal over dat gesnurk. Ik weet wat het is ben blij dat wij hier in de caravan apart slapen. Fijn dat je zoveel fijne mensen ontmoet. Goede en veilige reis verder.
  3. Marga Gramberg:
    2 juni 2017
    Dat is het leuke van pelgrim routes. Je ontmoet veel mensen en de meeste hebben hun eigen verhaal / reden om dit te doen. En doordat je een gedeelde interesse hebt, is er altijd gespreksstof .