Jodar - Huesa

25 mei 2019 - Huesa, Spanje

Vroeg wakker vandaag, al om half 8 aan het ontbijt. Hans niet meer gezien, dus vertrokken zonder afscheid te nemen. Om  kwart over acht dus al op de fiets. Beetje fris nog, maar wel lekker.

(Check evt video )De route is niet zwaar vandaag, dus vroeg in Huesa. Een klein, maar aardig dorpje, waar buiten mijn hotel en een kroeg niet veel is.

Helaas was het zwembad pas kortgeleden gevuld, en dus koud !

Vanmiddag getracht om mijn route voor morgen aan te passen, door bijvoorbeeld stuk trein te nemen, andere weg , maar helaas.... Het wordt gewoon fietsen.

4054538-s.jpg?1558801671

De middag dus lui geweest, stukje gewandeld, terrasje, slaapje. Kortom gewoon lekker.

1. Hellen:
    25 mei 2019
    Hey Mar alweer een week voorbij en veel moois gezien.
    Veel succes morgen met je zware rit door de bergen.
    Nu nog lekker uitrusten 🏜😘
  2. Emmy:
    25 mei 2019
    ja dat gaat een heftig tochtje worden. hopen dat het niet te warm is. wel even een rustig dagje gehad. ook lekker toch?. Succes maar weer.
  3. Cobie Kootje:
    25 mei 2019
    geniet van je rustige middag, Ik zag in de verte de bergen van de Sierra Nevada. Dat wordt morgen een zware dag. Succes
  4. Martin:
    25 mei 2019
    Hoi, jammer van het zwembad. Fijn dat het niet zo zwaar was. Trein te ver weg in die uithoek?
  5. Marga Gramberg:
    25 mei 2019
    Nee dat valt wel mee, maar Estación de Huesa wordt niet meer gebruikt, net als de 3 volgende haltes. Trein rijdt er voorbij 🙁
  6. Tineke De Jong:
    25 mei 2019
    Het gaat je lukken morgen Marga, ik denk aan je. 😘
  7. Jolanda:
    26 mei 2019
    Haha koud zwembad is dan wel weer goed voor het herstel van je spieren ;-)

XXX