Jaen - Jodar

24 mei 2019 - Jódar, Spanje

Na een verrassend uitgebreid ontbijt op pad. Ik had het hotel toch blijkbaar met een reden gekozen, want het was 1 dalende lange rechte weg de stad uit.

Ook vandaag moest ik tegen de routebeschrijving infietsen en het is soms lastig om aanwijzingen die in de andere richting geschreven zijn te interpreteren, met als resultaat dat ik een deel van de route niet volgens het boekje heb gereden. Het landschap was niet zo indrukwekkend als de afgelopen dagen en ook de afstand was te overzien. 55 km. Dus al voor 4 uur in Jodar.

Ik was nog niet van mijn fiets gestapt of ik werd al aangesproken door Hans, ook een solo fietser.

Afgesproken om later een drankje te doen , maar eerst douchen en wassen. Dat had ik nl al 2 dagen niet gedaan en mijn voorraadje van schone fietskleding was na vandaag 0.

Opgefrist het stadje ingelopen en trof Hans op een terras. Daar hebben we een paar uur gezeten, met drankje en tapas. Hans is met pre-pensioen en heeft een vriendin die niet van fietsen houdt, dus vandaar solo onderweg.  Vele drankjes en fietsvakantie verhalen later nog een rondje gewandeld.

Vanavond contact gehad met Drew, helaas loopt onze planning niet helemaal synchroon, dus fietsen niet meer samen op.