El Chorro - Camanito de Rey

2 juni 2019 - Ardales, Spanje

Alweer een rustige start !

Ontbijt, boek lezen bij het zwembad, gewoon luieren. Koffietje....Na de lunch trek in mijn hardloop schoenen aan, niet om te trainen, maar om de Camanito de Rey te wandelen. Een oud wandelpad door een kloof, tegen de berg aan geplakt, die twee dorpen met elkaar verbond. Het is een tijd gesloten geweest ivm instortingsgevaar, maar een aantal jaar geleden in ere hersteld. Het mooie is dat er met tijdslots gewerkt wordt en dat je dus niet zoals bij de pliviche meren in Croatie een lange rij mensen hebt, die achter elkaar aan sjokken.

9589A09B-9F13-4D99-9D07-24FE24503D51

Mijn hotel ligt aan de uitgang, dus  moest eerst met de bus naar de noordingang.

Daar begon eerst een wandeling door de bossen van 2,7 km. Bij de ingang wat instructies en een helm en wandelen maar. Het is maar goed dat ik geen hoogte vrees heb. 😁 Helaas is het zowel op de foto’s als video niet goed te zien, hoe hoog het pad tegen de berg aanhangt.

61F6D87F-3AD4-4620-959F-B761085575FA

Ik heb weer genoten !  Na anderhalf uur lopen, kwam ik dus weer bij mijn hotel uit.

Niet gefietst, maar toch een top dag 😏

1. Emmy:
    2 juni 2019
    Wat een mooie foto's maar wel eng hoor, morgen nog een fietsdag en dan zit het erop.
  2. Martin:
    3 juni 2019
    Met een beetje fantasie kun je de hoogte wel inschatten. Lekker dagje dus. Bijna klaar denk ik.
  3. Cobie Kootje:
    3 juni 2019
    Je kan op een foto idd moeilijk diepte zien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
    Schitterende foto`s!!!
  4. Emmie:
    3 juni 2019
    Is een bekende populaire wandel route en niet voor niets. Goed te zien op de foto's. Wat leuk dat je deze gelopen hebt!
  5. Emmie:
    3 juni 2019
    Is een bekende, populaire wandelroute en niet voor niets. Foto's geven een goede indruk. Wat leuk dat je deze gelopen hebt!