Alcala del Rio - palma del Rio

19 mei 2019 - Palma del Río, Spanje

Vanmorgen voelde echt als uitslapen. Om half acht ging de wekker en omdat ik er vroeg in lag, voor het eerst sinds maanden 8 uur effectief geslapen. Mijn Fitbit komt gemiddeld uit op 5,5 - 6 uur per nacht, dus ook dit is vakantie.

Het ontbijt werd op een pleintje in de buurt geserveerd en ik was om 9 uur klaar voor vertrek, moest nog ff zoeken naar een bakker, want ik ben door schade en schande wijs geworden, nooit vertrekken zonder eten en drinken....

De locatie van dit hotel lag van de route af en ik had een uurtje nodig om de route weer op te pakken.

Om een uur of twaalf kreeg ik een berichtje van Drew en hij bleek ruim 8 km voor me te fietsen. Hij laste extra koffie pauze in, zodat we gezellig samen konden fietsen.

Het was weer een prachtige route, auto luw en redelijk vlak. 90 km vandaag en dat is dan ook meteen mijn langste dag, qua km’s . Want er volgen vast langere fietsdagen door klimmen.

949FB3F0-BB27-4A51-9D46-25B94624EE06

Casa de San José, is een prachtig huis uit 1860, ingericht met antiek meubilair, heeft heerlijke patio en tuin. Drew was van plan om naar een hostel te gaan, maar ging al snel overstag. Na een douche, paar uur samen in de tuin gezeten en fietsvakantie verhalen en tips gedeeld. Zojuist terug gekomen van het diner en ik voelde tijdens het lopen dat mijn benen stram zijn. Ik merk dat ik de laatste niet veel heb gesport en ook bijna niet getraind heb. Tijd voor wat stretch oefeningen😏

1. Martin:
    20 mei 2019
    Ziet er allemaal weer stralend uit. Succes vandaag (20/5).
  2. Jolanda:
    Klinkt goed! 😘
  3. Emmie:
    20 mei 2019
    Wat een mooi plekje Marga en wat gezellig, gelijk al een fietsmaatje 👍🏻🚴‍♂️🙂
  4. Emmy:
    20 mei 2019
    leuk hotel. Gezellig om af en toe met iemand samen te fietsen. maak er weer een mooie dag van
  5. Cobie Kootje:
    20 mei 2019
    Ziet er allemaal weer mooi uit. Prachtige foto's. Lekker geslapen in een prachtig huis.
    Leuk gezelschap. Wat wil je nog meer!!??
    Fijne reis verder.