Las Canada's - Candelario

29 mei 2017 - Candelario, Spanje

Maandag 29 mei.IMG_1111

Vanmorgen werd ik om 6 uur gewekt , door regendruppels op de tent. Even getwijfeld wat te doen, snel inpakken of gewoon nat inpakken. Het werd het laatste. Om 9 uur was ik klaar voor vertrek, voor het eerst niet in kort tenue. Na  5 km in plaatsje aangekomen en brood voor ontbijt en lunch gekocht. Toen ik net op een bankje zat te eten begon het te regenen, dus broek en Jack aan en weer op de fiets. Na een kwartiertje werd het minder, dus broek uit en weer een kwartier later kon de jas ook uit. De wolken die aan de berg hingen stegen langzaam op en stukje bij beetje kwam er blauwe lucht te voorschijn.

Het was een prachtige klim omhoog. En Mams , ik zag er niet tegen op zoals jij dacht, maar dit soort dingen zijn ' part of the fun '. Sterker nog, na aankomst op de camping tent opgezet, was gedaan en hup weer op de fiets om lekker zonder bagage te fietsen. Op de terug weg boodschappen gedaan en daarna nog een uurtje gewandeld.

Bij terug komst was ik niet meer de enige op de camping, er is nog een Nederland stel aangekomen. Aardige mensen, boden aan om mee te eten, maar ik heb net zalm , rucola en tomaatjes gehaald voor de pasta. Wel lief aanbod.

Ik nu eten maken en daarna koffie drinken in het oude dorpje vlakbij

Km : 55 totaal 622

Weer : 18- 25 graden , regen, mist, zonIMG_1105

1. Martin:
    29 mei 2017
    Alweer 622 km van de 950 km. Nog een klein stukje. Nee hoor buffelen. Geniet ervan.
  2. Emmy:
    29 mei 2017
    o, nog maar ruim 300 km. waar hebben we het over. jaja buffelen dus. hopen dat je morgen een droge tent in kan pakken. succes maar weer.
  3. Marga Gramberg:
    29 mei 2017
    Hi Martin, op papier is de route die ik gekozen heb 1070 km en zou ik nu op 515 km zitten, net niet op de helft. Maar ongemerkt maak je veel extra km, naar je hotel, camping of zoals vandaag gewoon voor je plezier. Nog 9 fietsdagen te gaan
  4. Emmy:
    29 mei 2017
    Marga ik stuur jouw verslagen door naar Cobie. die was erg geinteresseerd. is wel goed he ? ze volgt het iedere avond.
  5. Marga Gramberg:
    29 mei 2017
    Hi, natuurlijk geen probleem , ska je haar email per app aan me stuurt voeg ik haar toe, krijg ze ze automatisch
  6. Cobie Kootje:
    29 mei 2017
    Brutaal hè van je moeder?! Ik volg je al een paar dagen en ik vind het zo knap van je dat je dat helemaal in je uppie doet. Wat een schat van ervaringen en wat een schitterend einddoel!!!! Veel succes verder en vooral veel plezier.
  7. Tineke en Jan:
    je gaat goed Marga!
    moet je nu nog verder stijgen?
    leuk om je te volgen, succes morgen.
  8. Emmie:
    Wel beter temperatuurtje zo. Mooie Foto's! Suc6 weer vandaag
  9. Conny:
    30 mei 2017
    Super....trots op je hoor.
  10. Cees:
    30 mei 2017
    Goed bezig Mar, leuke verslagen en mooie foto's.
    Petje af, het ziet er zwaar uit. Veel plezier daar.
  11. Cobie Kootje:
    30 mei 2017
    leuk om je te volgen, kijk uit naar het volgend verslag!