Dag 11 Jelling

13 augustus 2022 - Jelling, Denemarken

Dag 11 ! Wat is er gebeurd ?  Ik heb volgens mij een deel gemist….

Gelukkig voel ik me weer iets beter. Ik hoest  nog wel, maar slikken gaat stukken beter. Vandaag gestart met ontbijt in de schaduw, want om 8 uur dreef ik mijn tent al uit, zo warm. Nogmaals bus verbinding gecontroleerd en zag dat de rechtstreekse bussen vanuit Hamburg op een aantal dagen al bijna vol geboekt was, dus vrijdag gekozen als terugreis. Hotel naast het station geboekt, want de overstap tijd tussen de 2 bussen was slechts een half uur en dat risico durfde ik niet te nemen. Het mooie is dat je de stoel ernaast voor gereduceerd tarief kunt boeken, zodat je alleen zit. Totale kosten Hamburg naar huis Eur 90,- incl fiets, 2 stuks bagage en 2 zitplaatsen.  De bus van Schleswig naar Hamburg Eur 29,- alles incl.
mij snap niet hoe ze het doen voor dat geld. Maar ja mijn originele terugvlucht afgelopen maandag vanuit Copenhagen kostte EUR 25,- zonder bagage. Dat had ik achteraf beter kunnen doen 🙄.

ik moet nog 190 km fietsen en stap donderdag avond om 18:00 op de bus . Dus genoeg tijd om die kant op te fietsen. En ook nog een beetje vakantie gevoel op te doen.

Het zwembad was zeker niet een probleem , om 8 ging dat dicht en stukje bij beetje werd het rustig op de camping, totdat er in het dorp bij een bar de muziek opgedraaid werd…… viel om 1:30 😴

Zoals dat hoort op een rustdag , niet veel gedaan, beetje gewandeld, museum bezocht en boodschappen gedaan.
Heb niet uitgebreid gekookt, veel te warm, maar geroosterde tomaatjes en avocado op vers roggebrood gemaakt. Aardbeien toe.  In ieder geval  weer wat vitamines binnengekregen.

Ik waardeer enorm hoe jullie met mij meeleven. Niet alleen op mijn blog, maar vooral op mijn mobiel vele berichtjes.

31 graden ☀️ 0 km

1. Emmy:
    Hoi
    Blij te horen dat het beter met je gaat
    Fijn dat je een oplossing heb gevonden hoe je thuis kunt komen. Makkelijk met zo'n bus. Dus nog even doorfietsen. Succes🙋‍♀️🙋‍♀️
  2. Martin:
    13 augustus 2022
    Fijn dat je nu alles hebt kunnen regelen voor de terugreis. Sterkte nog met de laatste 190 km. Leuk ook dat er zoveel mensen met je ‘meereizen’.
  3. Cobie Kootje:
    13 augustus 2022
    Wat heerlijk dat je je een stuk beter voelt.
    Gelijk meer energie voor het laatste stuk op de fiets. (190 km) best nog wel een dingetje.
    Fijn dat je alles hebt geregeld voor je terugreis.
    Nu nog ff genieten!! Mooie foto's trouwens.
  4. Renata:
    14 augustus 2022
    Klinkt al veel beter girl. En je hebt je organisatie talent weer goed ingezet! Hoop dat je ook nog genieten kunt xx