reflectie en weetjes

22 augustus 2022 - Rotterdam, Nederland

Zoals altijd hierbij nog een overzicht van feitjes rondom mijn trip en dingen die je nog niet eerder in mijn blog las.

• De Denen best vriendelijk zijn, maar niet zo open als in de landen waar ik normaal gesproken fiets.  Dat betekent veel minder interactie en leuke onverwachte ontmoetingen.
  • Dat maakte deze reis, zeker vanwege het feit dat ik veel rust moest nemen, een beetje saai en soort van eenzaam. Dat heb ik op al mijn reizen nog niet gehad.
  • dit dus ook mijn minst leuke fiets trip was tot nu toe.
  • Het maar goed is dat dit niet mijn eerste trip was, anders was het beslist mijn laatste !
  • Maar mijn hoofd is wel leeg, ik heb weer energie om aan het werk te gaan, en ben klaar voor mijn nieuwe opdracht :  opbouw van international Tender team.
  •  Ik dus nu echt maar eens op zoek moet gaan naar die leuke reisgenoot voor die trip naar Cuba, het Noorderlicht , campertrip door Scandinavie.  Maar eerst verhuizen, ik verwacht over 6 weken de sleutel te krijgen....
  • het plan was ca 950 km te fietsen --> ik kwam niet verder dan 470 km  in totaal
  • 1 regendag in Copenhagen en 1 hoosbui in de nacht van woensdag op donderdag, kortom best prima weer
  • Ik erg onvoorbereid op pad ging, niet had getraind, maar dat de verwachte zere billen uitbleef. ( ook na de paar lange fietsdagen die ik wel heb gedaan)
  • Ik geen gas gekocht heb, maar op ieder camping kon koken in de gemeenschappelijke keuken. ( 4 x gedaan)
  • uit en thuis deze reis EUR 1050,- heeft gekost, waarvan EUR 365  hotel kosten Copenhagen, ( dit is slechts de helft, Sven de andere helft)
  • Ik wellicht door het verkeerde deel gefietst heb, maar ik niet een vakantie gevoel van de omgeving kreeg ; weilanden, graan en bospaden , zoals je hier ziet in een rondje Nederland. Best mooi, maar niet dat wow effect

niet gebruikt / voor niets meegesjouwd :

•  3 jurkjes ( waren voor Copenhagen bedoelt, en juist daar was geen mooi weer !)
  • regenbroek
  • 2e pan
  • 4 t shirts
  • 2 lange broeken
  • sandaaltjes

En als laatste wil ik jullie nogmaals bedanken voor jullie lieve berichtjes en medeleven !

Liefs Marga

1. Martin:
    22 augustus 2022
    Bedankt voor je verslagen en tot de volgende.
  2. Hellen:
    22 augustus 2022
    Jammer dat dit je minst leuke fietsvakantie was, maar dan kan de volgende alleen maar weer beter worden.
    Leuke verhalen waren het weer Mar
    Nu weer lekker aan het werk met een leeg hoofd en op naar je nieuwe huis over een paar weekjes 😘
  3. Cobie Kootje:
    23 augustus 2022
    Nu weer in terug in Rotjeknor en over een paar maanden je nieuwe huis. Is wel iets om naar uit te kijken!!!!
    Beetje late reactie van mij maar mijn hoofd stond er even niet naar. Je zal het wel van je moeder gehoord hebben.
    Groetjes
  4. Robin Huisman:
    20 september 2022
    Beetje laat, maar ben nu bijgelezen. Dank voor het delen, interessant om op deze manier belevingen mee te krijgen. Kijk uit naar je volgende trip.