Dag 10 Ry naar Jelling

12 augustus 2022 - Jelling, Denemarken

Check video als je het eerste deel van de dag wilt weten….

Na meer pauzes dan gebruikelijke om half 5 in Jelling aangekomen, 65 km. Het plaatsje heeft 2 campings, en mijn voorkeur was de 2e, aan een meer, maar ik kon die laatste 3 km niet meer opbrengen. Genoeg is genoeg. Morgen absoluut rustdag nodig en die ruimte is er, dus nu 2 dagen op overvolle familie camping, naast het dorpszwembad. Sta precies naast het buitenbad 🙄 Heb je de picture ?  Tent opgezet en Meteen op mijn bed in slaap gevallen. Het Camping restaurant blijkt meer frietent te zijn , dus vis en chips gegeten. Mijn lichaam snakt naar groente, morgen ga ik iets lekkers maken in de centrale keuken. Ondanks de drukte hier zijn de voorzieningen  goed en schoon.

☀️ 29 graden. 71 km

1. Martin:
    12 augustus 2022
    Hopen dat je een beetje kunt slapen naast het zwembad. Sterkte en succes met koken.
  2. Emmy:
    12 augustus 2022
    Je ziet er behoorlijk moe uit. Ik had geen geluid bij video. Moet ik even kijken waar dat aan ligt. Morgen rustdag. Hopen dat het je een beetje helpt.gr.
  3. Emmy:
    12 augustus 2022
    Geluid gevonden. Klinkt nog wel verkouden
  4. Cobie Kootje:
    12 augustus 2022
    Je klinkt als een schorre kraai. Hoop dat het gauw beter met je gaat. Wel zwaar maar een mooi stukje natuur waar je langs fietste. Nu 2 dagen rust ( nou ja rust naast een zwembad)
    Welterusten morgen een nieuwe dag.
    Beterschap!!!!
  5. Ingrid:
    13 augustus 2022
    Nu rust voor je lijf, over twee dagen je hoofd weer leeg op de fiets 💪🏼
  6. Tineke De Jong:
    13 augustus 2022
    Pittige dag Marga en nu je rust nemen. Heb je hard nodig ik hoop dat je je vandaag na een nacht slapen weer wat beter voelt. En lekker eten zal je ook goed doen 😘