Pantano- Alfarnatejo

30 mei 2019 - Alfarnate, Spanje

Afgelopen nacht slecht geslapen, het was doodstil op de camping en elke ritseling was oorverdovend. En juist daarvan werd ik iedere keer wakker. Ik ben zelfs paar keer mijn tent uitgegaan om uit te zoeken wat er zo rond mijn tent sloop, maar zonder resultaat.

Totdat ik om 7 uur, niet echt uitgerust opstond. Ik merkte toen dat de krolse katers die ik  snachts  ook al had gehoord, hun sporen op mijn tent hadden achtergelaten, en dat betekende dus soppen !!!!!

Ik vertrok wat later dan gepland. Ik kwam vandaag niet zoveel terrasjes tegen en heb me dus tot 1x koffie pauze beperkt  en geluncht op een bankje met stokbrood en tomaat.

C4E7EDFC-EE99-4C41-9C8C-C8916B300998

Totaal moest er 59 km gefietst worden en begon de dag met een klim van 600 naar 1200 meter en heb de rest van de dag beetje op en af gefietst tussen de 1000 en 1300 Meter. (Zie evt video..... helaas internet te langzaam, ik probeer het morgen te plaatsen)

Het was best fris vandaag door de stevige wind, die ik gedurende de laatste klim, tussen twee bergen door pal op kop had en daardoor zelfs een stuk moest lopen.

Vandaag ben ik te gast bij een Nederlands echtpaar, die 14 jaar geleden hier een bed and breakfast zijn gestart, maar uiteindelijk gewoon aan het werk gegaan zijn en alleen op speciaal verzoek gasten aannemen.  Ik werd warm onthaald met een koel drankje op hun terras, en ik mocht aanschuiven bij het avondeten. Een supergezellig en heerlijk avondje.

1. Emmie:
    31 mei 2019
    Pittige tocht weer. Wat fijn zo'n warm onthaal! Vannacht zul je vast beter slapen 😴
  2. Martin:
    31 mei 2019
    Hoi, balen als je weer een stuk moet fietsen en niet hebt geslapen. Wel fijn dat je bij dat B&B goed ontvangen werd. 👍
  3. Cobie Kootje:
    31 mei 2019
    Bijna niet geslapen en dan toch weer op de fiets, geen Tapas vandaag maar gelukkig wel een goed B&B.