Dag 15- Krusa- Missunde

16 augustus 2022 - Missunde, Duitsland

Laatste fietsdag …. Dacht ik vanmorgen toen ik opstond, maar helaas….. Het lot heeft weer anders beslist.
Na  een redelijk  ontspannende rit met 2x pauze , kwam ik rond 15:00 in Schleswig aan.  Ik had een ijskoffie verdiend vond  ik, en toen ik op het terras de route naar de camping checkte kwam ik erachter dat de camping een maand geleden opgeheven is. 🙄 dan maar luxe, een hotel. Niets te vinden op Trivago, Booking, dus op naar de toeristen info. Helaas ook zij gaf aan dat alles vol is. Ze had wel lijst campings in de buurt voor me, maar raadde me aan ze van te voren te bellen. Bij de 4e was het raak, maar helaas wel 21 km fietsen. Dus 18 km fietsen voor dichtstbijzijnde hotel of 21 km voor camping. Het werd het laatste. om kwart over 6 aangekomen, tent opgezet en douchen.  Maar eens bedenken hoe en wat we morgen dan gaan doen 🤔

28 graden 🌤 ik denk 75-80 km ( km teller werkt sinds vanmorgen niet meer )

1. Martin:
    16 augustus 2022
    Je hebt wel alle pech die je kunt bedenken. Het blijft gewoon tegen zitten.
    Kop op. Het is vooralsnog de enige trip die fout loopt.
  2. Emmy:
    16 augustus 2022
    Het gaat in ieder geval opschieten. Nog even volhouden dus. Hopen dat het verder mee zit. Succes voor het laatste stuk.gr
  3. Tineke De Jong:
    16 augustus 2022
    Hoi Marga, wel weer pech zeg. Moet je nu nog ver? Ik hoop dat je ijskoffie ook echt lekker was 😘
  4. Ingrid:
    16 augustus 2022
    Tjonge, je hebt de nodige uitdagingen deze keer.
  5. Cobie Kootje:
    16 augustus 2022
    Als er iets tegen zit dan zit ook alles tegen.
    Je zal deze reis niet gauw vergeten. Nog even volhouden.
    Succes verder.
  6. Hellen:
    17 augustus 2022
    Jeetje het zit je niet mee zeg.
    Nog even volhouden 😘
  7. Hellen:
    17 augustus 2022
    Jeetje het zit je niet mee
    Nog even volhouden 😘