Mystras - Kosmas

19 september 2017 - Kosmas, Griekenland

IMG_1949Meteen tent ingepakt , want het ontbijt wilden we in Mystras doen. Daar hebben we buiten het uitzicht bij het toetje niets van gezien. En dat was ook nog eens in het donker !

De route ging door Sparti heen en zoals zo vaak gaf dat problemen. De routebeschrijving is te sumier om door een stad te fietsen. Maar na enig vragen en verkeerd rijden toch de juiste weg gevonden.De eerste 20 km gingen vlot, een nieuw geasfalteerde weg die langszaam afliep. Heerlijk, maar daarna was het gedaan met de snelheid. Het was erg warm en de weg ging vaak op en af. Om aan het eind van de middag te eindigen in een 18 km lange klim naar Kosmas.

De route was prachtig, maar als je om 15:00 aan een klim begint en pas na 19:00 aankomt, begrijp je al dat het zwaar was. Volgens het routeboek de zwaartste van de hele 1600 km waaruit de route bestaat.

Maar ook deze is gelukt, en zeer moe, maar voldaan komen we bij onze kamer aan. ik was het compleet vergeten , maar toen ik het pleintje zag, wist ik dat we daar al met de camper waren geweest. Na de douche uit eten en koffie , toen ging mijn lampje uit.