Athene- Eindhoven

25 september 2017 - Artemis, Griekenland

IMG_2122Ook vandaag weer alles op het gemak.Aangezien de vlucht pas om 20:45 is, alle tijd om nog lekker naar het strand te fietsen. Het is maandag en er zijn weinig mensen op het strand.En dat is maar goed ook. Linda wilde graag gekke foto's maken , en deze keer deed ik maar vrolijk mee, wat kan het mij schelen ! Na een paar uurtjes naar een restaurant gegaan voor onze laatste 'Pita' lunch en ijsje. Om 16:30 vertrek klaar voor onze laatste km 's naar de luchthaven.klinkt een beetje vroeg, maar we weten niet zeker of we bij de poort waarvoor je een vergunning nodig hebt naar binnen mogen. Zo niet moeten we 15 km omfietsen.

Vlakvoor de slagboom worden we door twee agenten in een auto opgemerkt. Ze rijden achter ons aan het terrein op en komen naast ons rijden. Gelukkig stuurden ze ons niet terug, maar gingen voor ons uit richting de vertrekhal. Terwijl wij op onze dozen stonden te wachten en alles reisklaar aan het maken, kwamen ze regelmatig bij ons checken.

Linda stond tot grote hilariteit te worstelen met de doos die twee opgevouwen was geweest en kreeg hulp van een man die alleen maar vertragend werkte ipv dat hij hielp.

Alles weer ingepakt en ingecheckt en zijn nu klaar voor vertrek naar huis.

Balans van deze vakantie :

-840 km gefietst

- elke dag mooi weer

- 26-39 graden

-veel gezien , veel gelachen

- weer spullen meegrbracht die niet gebruikt zijn : oa regen kleding, lange fietsbroek, trui, fleece vest

1. Emmy:
    25 september 2017
    Leuke foto van je op het strand.lekker in het vliegtuig en gauw naar huis. Tot gauw
  2. Cobie Kootje:
    25 september 2017
    Zal je verhalen missen. Goede terugreis.!!!
  3. Martin:
    Goede vlucht.