Marga Gramberg

735
Video’s:

Over mij

Ik ben geboren  te  Rotterdam. En als sinds tiener sportief, maar sinds ongeveer 17 jaar zeer actief in verschillende sporten.

Ik sport 3 tot 4 keer week afhankelijk van mijn agenda en waar ik ben;  spinnen, hardlopen, zumba, of rondje sportschool. En niet te vergeten Salsa dansen. (ook een sport op zich !)

Naast mijn drukke baan heb ik ontspanning nodig en dat vind ik in sport:

Ontspanning door inspanning

En dat is precies wat ik doe tijdens mijn fietsvakanties !

Over mijn reis

Bucket list.

Door verschillende gebeurtenissen,  ziektes die sommige overwinnen, maar dat anderen dat geluk niet hebben, doen je realiseren dat je vandaag moet leven en genieten en niets moet uitstellen tot later. Een van de dingen die ik wilde gaan doen na mijn pensioen is fietsen naar Santiago de Compostella.

Dus : nu gedaan !

Ondertussen ben ik verslaafd geraakt aan avontuurlijke reizen: fietsen en wandel/backpack tochten, en heb ik mijn camper verkocht.

gemaakte fietstochten:

2014 : Hellevoetsluis - Santiago (deel 1 en 2 en 3 Santiago route)

2015 : Hellevoetsluis - Rome   (verdeeld over 2 vakanties)

2016 : Rondje Sardinië , +  Rondje Griekse eilanden, Peloponnesus

2017 : Seville - Santiago de Compostella route de Plato (Mei , Juni)

Athene - Athene rondje Peloponnesus (Sept)

2019 : Seville - Malaga, rondje Andalusie

2021 :  Rotterdam- Frans Spaanse grens

2022 : Copenhagen - Rotterdam

2023: rondje Zwitserland

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Zwitserland.