Nafplion - Epidavros

22 september 2017 - Epidavros, Griekenland

IMG_20267:00 ging de wekker, vanmorgen willen we voor het ontbijt de 999 treden opklimmen naar de restantanten van de Castle on the Hill, boven Nafplion. Ik heb dit reeds twee keer eerder gedaan, maar het blijft bijzonder mooi. Vooral als de zon net opkomt; We zijn zo vroeg dat we de eerste en enige op de top zijn.

Na een welverdiend ontbijt om 10:00 vertrokken. Op zoek naar ons dagelijkse Capuchino Freddo stuiten we op een verlaten strandje en besluiten koffie en lunchbreak  te combineren, dus bikini opgediept en 2 uur heerlijk aan het strand doorgebracht. Toen werd het echt tijd om door te fietsen, want het theater van Epidavros stond ook nog op de agenda. Ook hier al 2 x geweest, maar wilde Linda deze bijzondere plek niet onthouden. De accoustiek is indrukwekkend. Vandaar 12 km naar beneden gesuist en camping aan het strand gevonden. We waren te moe om eerst te douchen en zijn meteen aan tafel gegaan. Voor het eerst slaapzak uit de tas gehaald.

28 graden , 55 km

1. Emmy:
    23 september 2017
    Leuk om weer te lezen, ook mooie foto's van jullie. Nu het laatste stuk nog en dan kom je maar gauw weer naar huis. gr.
  2. Martin:
    24 september 2017
    Het einde van de trip is in zicht. Het waren mooie verhalen.
  3. Cobie Kootje:
    24 september 2017
    Wat heb ik genoten van al je verhalen. Geniet nog even van je laatste dag.