Georgitsi- Mystras

18 september 2017 - Mystras, Griekenland

Voor vandaag onze kortste route 30 km, waarvan een deel bergafwaarts.We kwamen dan ook voor het eerst voor de lunch aan. We hadden duidelijk de km van gisteren nog in onze benen en waren blij dat we er zo vroeg waren. Meteen het zwembad ingedoken om af te koelen. in een melige bui getracht bommetjes te maken en op de foto te zetten, tot groot vermaak van het personeel en Alex, de zoon van de eigenaar van de camping. Bij het zwembad gelunched en nader kennis gemaakt met Alex.  Die had zojuist een peperdure BMW in Duitsland opgehaald en nodigde ons uit om mee te gaan naar het strand van Gytsi.  Eerst tent opgezet, gedoucht en strand spullen gepakt. Het was een uurtje rijden en hij raakte maar niet uitgepraat over de snufjes van zijn auto, dat was jammer, want voor de rest een aardige man en praatte we over zijn werk en familie. Na het strand naar een klein restaurantje gereden aan de zee, en de zonsondergang bewondert. Als afsluitertje nog naar een restaurant boven Mystras gegaan voor ijs. Al met al een geslaagde middag en avond.

30 km, 38 gradenIMG_1987

1. Martin:
    20 september 2017
    Weer een leuke ervaring opgedaan.
  2. Tineke De Jong:
    21 september 2017
    Leuk zo'n ontmoeting en het brengt je weer iets wat jezelf anders nooit gedaan zou hebben!