Dimitsana- Georgitsi

17 september 2017 - Georgitsi, Griekenland

IMG_1893Vroeg opgestaan en ingepakt, het ontbijt is vanaf half negen en we willen meteen daarna vertrekken. De eerste 7 km nog verder omhoog klimmen, wat ons al gauw weer een uur kostte, maar daarna een heerlijke lange afdaling, zo heerlijk dat we onze afslag misten. Dit keer niet zo'n groot probleem, maar hebben toch een paar km omgereden. In Megapolion onze eerste rustpauze genomen, na 35 km. Eerst onze Griekse traditie van koude capuchino voortgezet bij een trendy bar, maar daarna nog op een ander terras gezeten voor lunch, omdat we nergens brood konden kopen. ( zondag, alles dicht ) Uiteindelijk na pauze van anderhalf uur onze trip weer  opgepakt. In het tweede deel vandaag ging het een beetje op en af, om in de laatste 20 km weer stevig te klimmen. heb je dit weleens geprobeert met 38 graden ? Ik kan je vertellen dat dit geen aanrader is. Om 18:10 aankomst bij ons gezellige hotel. en de kortste weg naar de douche ! Het eten in het hotel was zalig en veel, daarna naar onze kamer gerolt om op bed uit te buiken.

Vandaag zeer warm 38 graden, 73 km gefietst

1. Cobie Kootje:
    17 september 2017
    dat is wel erg warm, 38 graden en dan klimmen. maar het mooie hotel met het heerlijke eten maakt veel goed.
  2. Emmy:
    17 september 2017
    ik zie alleen maar lekker eten. wat veel, geen wonder dat jullie moesten bijkomen. maar het is wel erg warm hoor ! Het volgende reisverslag lezen we in onze bungalow. Doei
  3. Martin:
    18 september 2017
    Ja, ziet er allemaal goed uit. Ja 38 graden klinkt goed, hier vanochtend (05:30) een graad of 15.
    Volgens mij een mooie tocht.