Sevilla

20 mei 2017 - Sevilla, Spanje

Plaza de Espana

Zaterdag 20 meI

Vanmorgen na een heerlijk ontbijt met de camera op pad gegaan. Sevilla is een prachtige stad, mooie oude gebouwen, veel terrasjes en restaurantjes, leuke winkeltjes, maar bovenal geen drommen buitenlandse toeristen !  Ik heb ruim 7 uur door de stad geslenterd, kathedraal bezocht , stieren arena, parken en langs de oever van de rivier een afhaal pizza gegeten. Wilde graag een broodje , maar kon niets vinden.  Er wordt opvallend weinig Engels gesproken , en ik heb al regelmatig google translate gebruikt. Ook in het hotel spreekt de ober op het dakterras geen Engels. Handen en voetenwerk dus. Vertellen dat je per fiets naar Santiago gaat, lukt dan nog wel, maar waarom wordt toch wat lastiger.

Vanavond gewinkeld. Jammer dat ik geen ruimte in mijn tassen heb ! Maar kon de verleiding niet weerstaan om een witte korte broek te kopen, en ben daarna meteen naar het hotel terug gegaan, voordat ik nog meer zou kopen !

Zojuist volgens Spaanse traditie gegeten (21:00) deze keer tonijnsalade met brood.