Dag 5 Charleville- Mouzay

29 juni 2021 - Stenay, Frankrijk

En geregend heeft het ! Met vakken viel het, ik had ook geen lantaarn nodig om mijn tent te checken op lekkage nodig, het weerlichten was voldoende. Om 3 uur werd het rustig en droog, de tent had zich goed gehouden ! Blij, maar was na zo’n korte nacht wel iets minder fit.
om 8 uur ingepakt en klaar voor vertrek, tent paar kilootjes zwaarder.
eerst naar de bakker en terug naar de route.  De temperatuur was duidelijk lager, 18 graden, kort tenue met regen Jack erover. De hele dag heeft het gedreigd, maar het is bij een paar druppels gebleven.
rond lunchtijd geen restaurants gevonden, dus brood gegeten. Jammer want in het dorpje waar de B&B van vandaag zit heeft geen restaurant en ik heb geen zin om weer op de fiets te stappen. Dus bij supermarkt 4 km voor eindpunt van vandaag kant en klaar salade kocht.

Ik merk dat ik iets sterker wordt, mijn gemiddelde snelheid gaat iets omhoog en de klimmetjes zijn wat beter te doen. Ook mijn ritme begin ik weer beetje terug te vinden, mijn  gedachten dwalen af onderweg en ik geniet van de omgeving.
Hoe  gezellig het ook was met Rhys, ik merk dat ik nu meer tot rust kom. ( sorry Rhys, this is nothing personal, we just have too many topics we both are interested in 😏 so I forget to press your stop button 😂.)

helaas weet ik de km stand nu ff niet, ik lig op bed te schrijven en mijn fiets  staat in de schuur, maar ik schat rond de 85 km.
Sfeervolle B&B , Nederlandse eigenaresse, grote tuin en schuur, dus tent daarin opgezet , hij  zal nu wel weer droog zijn!