Dag 28 Vias Plage - Palaves-les-flots

22 juli 2021 - Palavas-les-Flots, Frankrijk

Ik was van plan om 6 uur op te staan om zo voor de warmte al een eind op weg te zijn, maar ik had zo slecht geslapen, mijn buren vonden het nodig om tot half 5 te borrelen en pas nadat ik 3x geklaagd had, gingen ze al lallend naar bed. Overigens geen jongelui, maar gepensioneerden met een vaste plek. Ik hoorde later, dat de rest al vaker had geklaagd, dit gebeurde iedere avond….

dus pas om 7:15 opgestaan en zonder ontbijt weggegaan. Eerste stop was in Agde, op zoek naar bakker en een koffie of een thee. Wat een chaos daar, markt. Ik was nog te vroeg voor de Office de Tourisme, dus in Marsellan , het volgende stadje een route de velo kaart gehaald. Ik heb immers geen route boekje om op langs auto luwe wegen naar Arle te fietsen.
De kaart die ik kreeg ging tot la Grande Motte, dus genoeg voor de eerste dag.
Het leek wel een beetje op het fietsen van de Nederlandse kustroute. Duinen weliswaar lager, maar dezelfde wind tegen, redelijk vlakke fietspaden. Ik heb de nodige terrasjes onderweg aan gedaan en besloot bij 1 ook te lunchen. De salades die voor bij kwamen 😋. En inderdaad de lekkerste salade van de hele vakantie. Ik was rond 4 uur op de camping, snel tent opgezet, het zwembad riep….
Helaas die was dicht 🤨 dus dan maar naar het strand en daar met mijn voetjes in het water bij gekletst met aantal vrienden. Terug op de camping, zwembad open ! Dus toch nog ff duik genomen.
s avonds het stadje ingewandeld en lekker gegeten. Redelijk vroeg naar bed, na die gebroken nacht en morgen wil ik echt vroeg weg !

1. Martin:
    23 juli 2021
    Lastige lui die gepensioneerden. Nog één dag voor je on Arles bent!
  2. Emmy:
    23 juli 2021
    Lekker die salade. Daar eet ik 2 dagen van. Dus niet lekker geslapen in de buurt van die bejaarden. 😁😁 het gaat nu opschieten dat je weer in je eigen bed ligt. Gr
  3. Hellen:
    23 juli 2021
    Nog even genieten vd laatste daagjes
    Maar de laatste dagen wel goed weer gehad 🌞🌞
  4. Cobie Kootje:
    23 juli 2021
    Vreselijk irritant die lallende mensen op de camping. Gelukkig maar 1 nacht. Gauw vergeten en nog lekker genieten van de laatste dagen.