Dag 3 Namen- Haybes

27 juni 2021 - Haybes, Frankrijk

Vanmorgen ons nog eens in luxe ondergedompeld. Uitgebreid ontbeten op het zonovergoten terras. Dat moesten we ff meepakken, want er was voor vandaag veel regen opgegeven met kans op hagel en onweer. Eerst heerlijk naar beneden gesjeesd, om het de hele dag de loop van de Maas te volgen. De temperatuur was heerlijk 20+ , dus alweer in kort tenue. De regen bleef in eerste instantie dreigen, maar daar bleef het dan bij. Reden dan ook om halverwege naar Dinant een uurtje op een terras te zitten met een heerlijke cappuccino’s. Maar we moesten door Rhys omdat zijn trein slechts 1 x per uur reed. 1.5 uur naar de auto terug in Leuven. En ik omdat ik vandaag in totaal 80 km op de planning heb.
Weer opgestapt begon het na een tijdje begon het toch te druppelen, dus regenjas aan, maar na 10 min bleek dat die paar druppels te verwaarlozen waren.

Rhys keurig op tijd in Dinant afgezet. Volgens de Audi app, zou de auto vol moeten zijn en dat bleek ook zo. Rhys is zonder problemen terug in Rotterdam gekomen.
De route vandaag was afwisselend en prima te doen, nog 1x Jack aangehad, maar slechts voor een kwartier.

na 81 km bij de camping aangekomen, maar helaas,….. gesloten.
Ik had ze maand geleden e-mail gestuurd of ze open zouden zijn, ja hoor geen probleem was het antwoord, maar helaas. 😤.  Besloten om 4 km terug te fietsen, daar was ik camping gepasseerd en twijfelde nog wat ik zou doen.
Ik zit nu in het avond ☀️ na te genieten van mijn tonijn pasta.  Tijd voor een wel verdiende douche. Was alweer een heerlijk dag.
85 km gefietst.

1. Emmy:
    Lekker genieten dus. Morgen weer positief op stap. Leuke foto's
  2. Martin:
    27 juni 2021
    Leuk hoor weer foto’s te zien. Fijn dat de auto opgeladen was. Succes het volgende traject.
  3. Cobie Kootje:
    27 juni 2021
    Zo, dat was een pittig dagje, met leuke stops voor een welverdiende cappuccino.
    Succes verder.
    Leuke foto's trouwens.
  4. Emmie:
    28 juni 2021
    Leuk die foto's, gaat het allemaal een beetje meer leven.
    En nu voor het "echie", alleen verder. Veel suc 👍 en mooie avonturen en ontmoetingen.
  5. Conny:
    28 juni 2021
    Zo al een heel eind op weg. Succes op naar een mooie vakantie.