Dag 26 St Jean de Fos

20 juli 2021 - Vias Plage, Frankrijk

Rustige start vandaag, ontbijt pas om 9:00.
best Jammer want ik was graag vroeger gaan fietsen vanwege de warmte.
grlukkig minder klimmen vandaag, maar heel warm 38 graden. Dat betekende dat bijna elk terras of veilige schaduw plek de mijne was. Buiten de warmte ging het wel goed, ik was om half 4 in Vias en heb daar mijn laatste pauze gehouden, camping opgezocht op Google maps, hij lag nl niet op de route en dacht dat ik er na 6-7 km zou zijn….. dacht. Mijn telefoon raakte oververhit en stopte ermee, blijkbaar afslag gemist en toen ik dacht nu moet ik er zo zijn bleek dat ik in  in Agde zat …. Ruim 10 van mijn camping af. Dus terug gefietst en heb me alweer verbaasd  over de toeristische chaos hier aan de kust. Tientallen camping , bij elkaar, het ene fun park na het andere en 1 lange file langs de kustweg. Maar uiteindelijk de camping gevonden, …. Dacht ik. Bleek de verkeerde te zijn Roucan plage ipv Roucan West… gelukkig zat de juiste slechts 1 km verderop.  Moe en  bezweet aangekomen. Tent op gezet en nu in het restaurant. Heb hier 2 dagen geboekt, dus morgen dagje aan het strand.

66 km werd 80, 28- 38 graden

☀️

1. Martin:
    HEB JE VERDIEND.
  2. Conny:
    20 juli 2021
    Je hebt nu alle uiterste weersomstandigheden gezien.
    Morgen lekker genieten van het strand
  3. Emmy:
    20 juli 2021
    Heerlijk zo'n dagje strand. Wel goed smeren want met die hitte gaat het snel. Veel plezier
  4. Patrick:
    20 juli 2021
    Geniet van je strand dag!! ☀️🕶
  5. Renata:
    20 juli 2021
    Go go go girl! To the beach!
  6. Hellen:
    21 juli 2021
    Geniet lekker van je strand dag, zeker verdiend na 2 zware dagen 🌞🌞🌞
  7. Tineke De Jong:
    21 juli 2021
    Wat een verschil zeg wb de temperatuur.
    Geniet er maar lekker van. Je hebt er hard voor gewerkt 😉
    Fijne dag op het strand.