Dag 25 Cardet - St Jean de Fos

20 juli 2021 - Saint-Jean-de-Fos, Frankrijk

Vanmorgen extra vroeg opgestaan, wilde nl zo vroeg mogelijk op Chateau de Valloubiere zijn, waar ik een kamer heb geboekt. Ik reed om half 8 de camping af en na stop bij de bakker op pad. Er waren vandaag behoorlijk veel hoogte meters te overwinnen, op en af van 100 tot 300 mtr en dat een fors aantal aantal keer. In de ochtend ging dat in eerste instantie best goed, totdat er een klim van 4 km kwam zonder schaduw, en zonder wind. Ik merkte dat ik af en toe moest stoppen , dus als ik een veilige stop plek in de schaduw zag was ie van mijn. Rond lunchtijd liep de weg in een kloof langs de Hérault, en zo af en toe bomen. Aan de rivier geluncht, naar beneden ging best goed, maar ik kwam daarna het steile , mulle zandpad niet meer op 🤪 dus Bagage eraf, fiets omhoog en daarna paar keer heen en weer lopen om de tassen naar boven te dragen. Van mijn verfrissende stop met voetjes in het water, voelde ik niets meer.
de laatste 10 km waren door de wijngaarden en heet. Ik was blij dat ik in het plaatste aan kwam en moest mezelf dwingen om omhoog te fietsen naar de wijngaard. Wat een mooie locatie, check mijn video.
Ik heb genoten van het zwembad en heb me lekker laten verwennen met een massage en een tapas menu. Was lekker om ook weer eens beetje op te tutten, haren geföhnd, mooie lange zomerjurk met sandaaltjes aan. Tot aan bedtijd bij het zwembad in ligstoel liggen lezen. Top !

1. Cobie Kootje:
    20 juli 2021
    Zo, dat was een pittige rit maar fijn dat je genoten hebt van het zwembad en een massage en nog een tapas menu!!! Geweldig het lijkt wel vakantie.
    Lekker genieten!!
    Succes verder
    Mooie video trouwens.
  2. Martin:
    20 juli 2021
    Ik zeg alleen maar KANJER.
  3. Emmy:
    20 juli 2021
    Na zo'n pittige dag is het natuurlijk lekker om je zo te laten verwennen. Maar het verschil van weer is natuurlijk groot. Geniet maar van dat moment. Gr👗🕶💥
  4. Eugène Beenaerts:
    21 juli 2021