Dag 24 Les Vans - Cardet

18 juli 2021 - Cardet, Frankrijk

Jippie, droge tent, zelfs niet nat van de dauw, dat was lekker inpakken!  Om 8 uur in de tuin bij de receptie ontbeten en om half 9 op pad. De eerste 7 km waren pittig 200 mtr hoogte klimmen, maar daarna ging de route weer op en af. Een groot deel van de ochtend ging het door het bos, waardoor het best aangenaam fietsen was.
Toch verkijk ik me iedere keer weer hoe intensief die korte klimmetjes en afdalingen zijn. Langzaam rijd ik de Ardèche uit en de Cevenne in, Het landschap varieert van bos, wijngaarden, velden en langs een rivier. Ik moet ook ff wennen aan de temperatuur, was het 2 dagen geleden nog 15 graden, vandaag het dubbele 30+. Om 5 uur aangekomen op de eerste camping in dit gebied. Ik had niet besproken er zijn er hier zoveel,  voor 1 nacht was geen probleem. Ik was van plan om alles op de fiets te laten en gelijk naar het zwembad te gaan, maar ik raakte in gesprek met mijn Nederlandse buren en voor ik het wist zaten we aan de koffie 😀

uiteindelijk tent opgezet en ipv zwembad werd het de douche. Ik zit nu in het restaurant op de camping en alweer een maaltijd salade besteld, ik moet toch mijn lekkere broodjes, chocolade croissantjes van de bakker compenseren met iets gezonds !

30 graden, 87 km☀️

1. Hellen:
    18 juli 2021
    Alweer een mooie zonnige dag, het gaat de goede kant op Mar.
    Heel veel plezier verder en weer mooie foto's 🌞😎😘
  2. Emmy:
    18 juli 2021
    Zo dat was een warme dag. Hier ook hoor. Met Cobie naar Utrecht geweest. Lange maar leuke dag geweest. Lekker dat je nu van het mooie weer kunt genieten. Gr
  3. Cobie Kootje:
    18 juli 2021
    Fijn hoor, eindelijk een mooie zonnige fietsdag.
    Hopelijk komen er nog vele.
    Vandaag met je moeder naar de musical Tina Turner geweest. Was een leuke maar vermoeiende dag.. Nu ff onderuit.
    Jij succes verder
  4. Marga Gramberg:
    Eindelijk ! Jullie hebben er lang op moeten wachten
  5. Martin:
    18 juli 2021
    Goed te horen fat het een lekkere fietsdag was. Ik hoop voor je dat er zo meer komen.
    De temperatuur is hier nu ook goed.
    Succes maar weer voor se dag van morgen.
  6. Conny:
    18 juli 2021
    Heerlijk de zon is verschenen. Zoals her eruit ziet blijft het zo. Lekker genieten van een droge tent.
  7. Patrick:
    19 juli 2021
    Heerlijk dagje! Als ik zo lees over al het klimmen, dan begin ik wel te denken: Misschien toch maar een fiets met trapondersteuning. 🤓
  8. Patrick:
    19 juli 2021
    En dit is misschien wel een optie voor me (maar waarschijnlijk kom ik dan niet meer vooruit):