Zaterdag 2 september Yverdon - Erlach

2 september 2023 - Erlach, Zwitserland

Vroeg wakker, maar geen haast. De tent stond in de schaduw en was drijfnat. Dus niet meteen ingepakt , ontbeten en nog steeds geen straaltje zon op de tent. Dus gewoon ingepakt.
Zoals ik al schreef heb ik geen idee wat ik op deze route kan verwachten en de eerste 8 km waren op een kaarsrecht fietspad naast een doorgaande weg, een race baan voor al die mannen die op zaterdag morgen in groepjes moeten racen. 🙄. Het eerste restaurant dat ik tegen kwam meteen koffie pauze ingelast, en dat was maar goed ook !
Helaas was de koffie niet te hachelen . Maar ach de dag kon alleen maar beter worden! 😀 En inderdaad kort na mijn stop ging het over op een onverhard fietspad door een bos en later op en af over landweggetjes.
De route bordjes tonen meestal alleen een nummer en soms een plaats, maar zeldzaam de km’s. Dat maakt het lastig in te schatten waar je op de route zit.
uiteindelijk heb ik bijna 70 km gefietst.
Een heerlijke fietsdag.
Ook de camping in Erlach ligt aan een meer en na de tent opgezet te hebben, heerlijk aan de waterkant in de schaduw gelegen. Rijst met groente en vis gekookt en gezellig met mijn buurtjes zitten kletsen. Een jong stel met 2 kinderen, (2 en 5 jaar, weekendje weg op de fiets .
Het gaat nu echt opschieten nog 3 dagen fietsen en dan zit het erop.
Totaal nu 710 km gefietst, bijna 95 km minder dan gepland ( door het  traject met de trein)

27 graden ☀️

1. Emmy:
    2 september 2023
    Mooie foto's .wel fijn dat je de laatste dagen mooi weer heb. Vandaag zijn Emmie en Tineke geweest. Was gezellig
  2. Martin:
    2 september 2023
    Goed dat je weer goed weer hebt met fietsen. Die drie dagen overleef je wel.
    Mooi plaatje trouwens.
  3. Tineke De Jong:
    3 september 2023
    Aardig wat km gefietst vandaag! Mooi plekje zo bij het meer.
  4. Cobie Kootje:
    4 september 2023
    Beetje late reactie, ik heb een nieuwe telefoon, moet weer even wennen. Je hebt ëen aardig eindje gefietst en gelukkig beter weer!!
    Mooie foto's trouwens.
    Succes verder