Maandag 4 september Solothurn - Aarburg

4 september 2023 - Aarburg, Zwitserland

Slow start vanmorgen. Tent droog ingepakt en eerste stop bij supermarkt om lunch en ontbijt te halen.  Heerlijk grote pot yoghurt gegeten met mijn noten muesli.  Doel vandaag was Aarau, 65 km.
De route ging nauwelijks door plaatsjes en als ik er door een kwam was de horeca dicht, maandag.  Pas rond 13:00 kwam ik langs een wat grotere plaats en besloot om te rijden, met de hoop op een cappuccino. Bingo ! Terwijl ik op het terras zat, campings opgezocht en route bekeken en plan gewijzigd. Ik ga het laatste stuk route 8 volgen. Minder km’s , minder stijl klimmen. Dan hou ik rustdag over, voordat ik naar huis rij. Ook bleek dat de camping die ik van plan was, alleen vaste plaatsen had, dus ik moest eerder stoppen dan gepland, Aarburg dus.
Alweer leuke afwisselende route, meer op en af dan verwacht.
Om 13:45 op camping, tent opgezet en te voet het stadje ingegaan, om de burcht te bezoeken, om er na de klim naar boven achter te komen dat die alleen op zaterdagen te bezichtigen is.🙄

Lekker terras in de schaduw opgezocht en lekker zitten lezen met een ijskoffie.
Boodschappen gescoord voor het avond eten en nu lekker aan de thee voor mijn tent.

27 graden ☀️

50 km

1. Ingrid:
    4 september 2023
    Nog spierpijn van het salsa dansen 😉
  2. Martin:
    4 september 2023
    Gelukkig heb je goed weer en redelijk wegdek. Klaar voor de eind spurt.
    Lekker dagje rust voor je weer achter het stuur kruipt. Nog ff opladen denk ik.
  3. Cobie Kootje:
    5 september 2023
    Fijn dat het de afgelopen dagen goed weer is geweest. De cappuccino op de foto ziet er heerlijk uit. Je moest er wel een stukje voor omrijden, maar.....
    Nog een rustige verder
  4. Tineke De Jong:
    5 september 2023
    De burcht ziet er op de foto in ieder geval mooi uit. Jammer dat het dicht was. Klonk als een lekker dagje.
    Wat ben je ineens verstandig met een extra rustdagje in te plannen 😜
  5. Marga Gramberg:
    6 september 2023
    Nooit te oud om verstandiger te worden. 🤣🤣🤣
  6. Tineke De Jong:
    6 september 2023