Maandag 28 aug, alweer verplichte rustdag

28 augustus 2023 - Münster-Geschinen, Zwitserland

Het was de bedoeling dat ik vandaag weer zou fietsen, maar helaas…… Het heeft afgelopen nacht gespookt, zware regenval en omdat de sneeuwgrens gedaald is naar 2000 alle berg passen in de buurt afgesloten. Dus ook de furkapas 2400 mtr, waar ik op 1800 mtr langs de afdaling zit en langs de Rhône.  De rivier hier heeft hier nog niet voor grote niet problemen gezorgd , maar het is te gevaarlijk om te vertrekken,  Wel gek om te lezen dat de stadjes waar ik 3 -4 dagen gelden nog was zo’n enorme wateroverlast hebben.

Maar deze verplichte rustdag was niet het enige, ik neem jullie ff mee terug naar de start van mijn vakantie, auto geparkeerd bij ingang van de  camping en …. Laat die nou aan de Rhein liggen !  Vanmorgen contact met ze gehad en toen stond hij nog veilig en zojuist hebben ze bevestigd dat de hoogste waterstand daar voorbij lijkt te zijn en dat er nog steeds staat.
Het zal je toch gebeuren , auto weg !
Ik hoop echt dat ik morgen weer op pad kan, ik heb nu 3 dagen niet gefietst en het wordt een beetje saai zo.
🌧️🌧️ 7 graden

7 km gewandeld ( tussen de druppels geprobeerd )

1. Martin:
    28 augustus 2023
    Fijn dat je auto er nog staat. Hier (Port Zélande haven) vandaag stralend weer. Lekkere Hollandse luchten en een beetje warm in de zon. Nu 19°C bij Zoet en Zout Stellendam.
  2. Emmy:
    28 augustus 2023
    Ik hoop voor je dat je weer kan gaan fietsen. Dit is niet leuk. Wel fijn dat je auto veilig staat. Martin je was blak bij mij in de buurt.
  3. Cobie Kootje:
    28 augustus 2023
    Ik ga vreselijk voor je duimen dat het een beetje beter weer wordt en je weer op je fiets kan stappen. Je fiets is inmiddels ook wel uitgerust!!
    Succes verder