vertrek naar Athene

8 september 2017 - Luchthaven Athene, Griekenland

IMG_1716Vrijdag 8 september.

Vandaag is het weer zover, laaste spullen inpakken en vertrek naar de luchthaven, maar eerst nog  even langs Delft Linda ophalen. Al met al betekent dit om 9 uur van huis vertrekken om de vlucht van 14:30 te halen.  We waren keurig op tijd op de luchthaven, bagage gelost, auto geparkeerd en fietsen inpakken. Voor mij een aardige routine klus, maar voor Linda een nieuwe ervaring.Tot ziens koud en nat Nederland !

Keurig op tijd in Athene geland, een goed begin van de vakantie dachten we..........

Helaas kreeg ik geen lucht in mijn banden , en wegkomen van de luchthaven op de fiets is al een uitdaging, maar met lege banden helemaal !

De hotel pikte onze bagage en dozen op en wij op zoek naar een benzine pomp. Helaas die bleek niet te voetbte bereiken, maar een paar medewerkers van de luchthaven waren zo behulpzaam om ons bij een bushalte te droppen, zodat we naar het hotel konden gaan. Mis,...... de eerste bus chauffeur wilde ons niet meenemen, maar gelukkig maakte de tweede er geen punt van. 2 km van ons hotel werden we gedropped en konden we het laatste stuk lopen. 23:15 aankomst in hotel. we waren zo moe dat de fiets maar moet wachten tot morgen. we gingen meteen ( zonder avondeten ! )naar bed. Morgen weer een dag.

1. Hellen:
    9 september 2017
    Jeetje wat een ramp. Hoop maar dat de banden het nu beter gaan houden. Fijne vakantie en genietse in zonnig griekenland!
  2. Martin:
    10 september 2017
    Oorzaak?
  3. Cobie Kootje:
    10 september 2017
    Niet zo leuk begin van de reis maar als ik naar de foto's kijk heeft jullie humeur er niet onder geleden.