Dag 8 Ry - rust dag

11 augustus 2022 - Ry, Denemarken

Vandaag verplicht rust. Het fietsen van gisteren heeft er aardig ingehakt.
ik denk vooral ook, doordat ik weinig eet.
Slikken gaat zo moeilijk , dat eten een enorme uitdaging is.

Verplichte dag rust in Ry

Dus extreem luie dag, wasje gedaan en naar het dorp gefietst om bij de apotheek iets te halen om mijn keel te verzachten. Ook me verder verdiept in een terug reis plan. Naar Nederland fietsen wordt het niet. Allerlei opties bekeken, terug vliegen moet vanaf Kopenhagen, en niet elke maatschappij neemt mijn fiets mee, dan moet ik weer op Eindhoven vliegen, 3 dagen terug fietsen of 3 treinen.
Trein vanaf hier naar Nederland : 4 X overstappen en 19 uur onderweg.
De oplossing : flixbus. Vanaf Schleswig-Holstein naar Hamburg en dan vanaf Hamburg  naar Rotterdam. Fiets mee.
top zou je denken, maar dan moet ik nog wel 200 km fietsen in 6 dagen. Normaal die ik dat in 2,5 a 3 dagen, dus zou moeten lukken.  De komende dagen zullen we dat ontdekken.

De rest van de dag boek gelezen en geslapen.

prachtig weer ☀️ 27 graden , 4 km gefietst

1. Martin:
    11 augustus 2022
    Alles bij elkaar een rot situatie. Beterschap en we lezen wel wat de uiteindelijke keus gaat worden.
  2. Emmie:
    11 augustus 2022
    Inderdaad de enige keuze nu, rusten en genoeg slapen. Beterschap!!
  3. Emmy:
    11 augustus 2022
    Oké als die afstand te doen is voor je is dat de enige oplossing. Ik hoop dat je het aan kan en je niet te beroerd voel. Succes. Heb je ook paracetamol of iets bij je?
  4. Cobie Kootje:
    11 augustus 2022
    Maar hopen dat je gauw weer opknapt. Het is nog een pittig eindje dat je moet fietsen. Gelukkig is het mooi weer en kan je nu lekker relaxen.
    Sterkte en beterschap.