Dag 16 Matour

10 juli 2021 - Matour, Frankrijk

Vanmorgen eerst het weer gecheckt om op basis daarvan mijn dag in te delen. Het was toen stralend blauw, maar Vanaf 3 uur werden er buien verwacht, dus als  eerste de was gedaan, en toen naar bakker in  het dorp gewandeld . Lekker in de ☀️ Ontbeten en om 11 uur naar het zwembad gegaan, dus bikini ook niet voor niets meegenomen ! 😄. Na de lunch rugzakje met regenjack gepakt en een lange wandeling gemaakt, de regen hing in de lucht, maar kwam niet. Ik ga nu steeds meer klimdagen krijgen, dus wil van zoveel mogelijk boodschappen af, pasta gekookt met vers gemaakte  tomaten saus. Ik was net klaar met de afwas toen er een heftige onweersbui los barste. Nog een uurtje en dan moet het weer voorbij zijn. Ik zit nu in het restaurant van de camping aan een kopje koffie en mijn route voor morgen te lezen.  Het duurt waarschijnlijk nog 2-3 dagen voor ik wat stabieler weer krijg 🤞🏻

1. Martin:
    10 juli 2021
    Dus gewoon een lekkere rustdag.
    Succes weer voor de dag van morgen.
  2. Conny:
    10 juli 2021
    Heerlijk uitgerust beginnen aan de komende dagen. Succes weer en ik zal duimen dat het weer goed blijft.
  3. Hellen:
    10 juli 2021
    Heerlijk zo'n rust dag met lekker weer
    Succes de komende dagen en vast met nog meer zon
  4. Emmy:
    10 juli 2021
    Lekker genoten van de rust? Het gaat nu zeker zwaarder worden? Je moet maar denken dat je steeds dichter bij je eindbestemming komt. Succes 🚴‍♀️❤
  5. Cobie Kootje:
    10 juli 2021
    Lekker zo'n rust dag. Genieten van het zonnetje.
    Succes verder met de zware klim dagen met hopelijk mooi weer. 🌞🚴‍♀️
  6. Eugène Beenaerts:
    11 juli 2021
    Bergen zijn ook heel mooi toch?
    Geen stress,genieten van het uitzicht.🚲🤩
  7. Ingrid:
    11 juli 2021
    Ben je nu ongeveer op de helft?