Laatste voorbereidingen

30 juli 2022 - Rotterdam, Nederland

of moet ik zeggen eerste voorbereidingen ?

Ik ben nog nooit zo onvoorbereid op reis gegaan, ik weet dat ik dit vorig jaar ook schreef, maar toen had ik tenminste 2  trainings weekenden gedaan, Ritjes naar Hellvoetsluis voor koffie bij moeders en gekampeerd.

Deze keer slechts paar weken geleden deze trip in mijn agenda gezet; een verlenging van mijn lange weekend met Sven in Kopenhagen. IPV terug vliegen nu met de fiets terug.

Onvoorbereid dus : 1 dag van 70 km gefietst en helemaal niet gekampeerd.    Grofweg de 900 km in stukjes gehakt en gezocht naar campings langs de route. 1 Hotel overnachting geboekt en voor de rest op de bonnefooi. Ik ben benieuwd of ik het helemaal ga halen, in de 12 vakantiedagen , maar dat zien we vanzelf. Geen druk,er bestaat ook nog zoiets als een trein. ;)

Ik verwacht dat het eerste deel van de reis best mooi zal zijn, maar heb echter weinig verwachtingen rondom Noord Duitsland.  Het doel is om mijn hoofd leeg te maken en aantal gedachten op een rij te zetten en dat gaat vast wel lukken.

Vandaag mijn bagage in de fiets tassen ingepakt, morgen mijn fiets nakijken en dan   t/m  donderdag ochtend werken. We vliegen om 19:40  vanaf Eindhoven. Deze keer geen galante man die me naar het vliegveld brengt met de auto, dus de uitdaging begint in Rotterdam : op de fiets naar Rotterdam Centraal ( Sven met de tram) dan met fiets, bagage en fietsdoos de trein in. Fietsen vanaf Eindhoven treinstation naar het vliegeveld en Sven met zijn bagage en mijn fietsdoos met de bus. Op het vliegveld fiets inpakken en hop de reis kan beginnen. Volg je het nog ?

Jullie kunnen dus het eerste verslag 5 augustus verwachten. Ik kijk weer uit naar julie reacties !

Liefs M

1. Martin:
    31 juli 2022
    Veel succes met deze redelijk onvoorbereide trip.
  2. Emmy:
    31 juli 2022
    Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Succes met alles.
  3. Tineke De Jong:
    31 juli 2022
    Hoi Marga, het gaat je vast wat opleveren. Heel veel succes!
  4. Cobie Kootje:
    31 juli 2022
    Met jouw reiservaring gaat het je vast lukken!!
  5. Eugène Beenaerts:
    31 juli 2022
    Denemarken en Noord-Duitsland zeker een mooie omgeving licht glooiend,veel groen.
    Bij Hamburg is met de auto altijd druk,druk.Succes
  6. Michael Lewis:
    Ik wens je veel succes
  7. Robin Huisman:
    4 augustus 2022
    Onvoorbereid vergroot spontaniteit en daarmee overwacht mooie momenten. En mocht het ergens tegen zitten bedenk: "de irritatie van vandaag is de anekdote van morgen". Have fun
  8. Nico Gramberg:
    30 augustus 2022
    Wat een onderneming.
    Knap hoor.
    een hartelijke groet van je neef Nico Gramberg uit Stiens. Doe je moeder ook even de groeten.
    misschien zien we elkaar nog eens.Wij zijn 12,13,14. september in Rotterdam in Hotel Milano.
    Wij gaan op zoek naar de begraafplaats van mijn ouders.Ik ben inmiddels 80 en Sjoukje is nog steeds mijn lieve echtgenote.
    Nu misschien tot ziens.