Woensdag 23 augustus

23 augustus 2023 - Arnhem, Burgers Zoo, Nederland

Gisteren avond nog wandeling gedaan door Bregenz en weer vroeg in mijn tentje gekropen. Om 7 uur op en inpak ritueel gestart. Broodjes voor ontbijt en lunch gekocht , maar ik kreeg er 1 met moeite weg. Dat lag niet aan die verse broodjes, maar ik merk dat eten moeite kost. Door het vele drinken en de warmte geen trek en een vol gevoel. Ik ben dus maar kleine hoeveelheden gaan eten, maar wel om de 1a2 uur, met de focus op dingen die je makkelijk weg eet. Iets lekkers bij de koffie, een bak met blauwe bessen, een verse smoothie enz.
vandaag zo’n 80 km op de planning vanwege het feit dat mijn camping van de route lag en een weg omlegging .
Om 10 uur al bloedheet en doordat ik landinwaarts fiets is het lekkere windje van het weer weg. Kortom Bloedheet !
Het is dan ook uiteindelijk de dag van pauzes. Regelmatig een terrasje opgezocht op gewoon een van de weinige schaduwplekken onderweg.

Ik dacht dat ik na de grens van Oostenrijk - Zwitserland geen grens overgangen meer zou zien, maar uiteindelijk , werd het Au-ch-au-ch-fl-.
voor wie het niet weet fl is Lichtenstein.
Dd bedoeling was om CH in bad Ragaz te slapen, maar om 4 uur vond ik het welletjes, geen zin om nog 15 km te fietsen. Sta dus op terras camping in Lichtenstein, helemaal bovenin, pfff hijg hijg, maar naast het zwembad.
Tent moest dus maar ff wachten 😜

Ik heb nu rijst opstaan, waar ik tomaatjes, ui en tonijn aan toevoeg.

36 graden

camping gisteren Eur26

km 69. Totaal nu 258 km gefietst sinds mijn start zondag

1. Emmy:
    23 augustus 2023
    Dat is wel heel warm om te fietsen. Mach wel iets minder he?. Vandaag redelijk goed gelopen en gelijk wat boodschapjes gedaan. Met Bep. Hopen dat het zo verder gaat. Succes maar weer. GR.
  2. Martin:
    23 augustus 2023
    Je bent een kanjer nicht. Het is slopend deze prestaties leveren bij die temperaturen.
    Maar goed je bent weer een etappe verder. Go with the flow.
  3. Hellen:
    24 augustus 2023
    Goed bezig Marga, maar wat een warmte en rustig aan hè put jezelf niet uit.
    Veel plezier 🤗
  4. Cobie Kootje:
    24 augustus 2023
    Het blijft warm, een beetje teveel van het goede.
    Doe maar rustig aan, je hebt vakantie!! Lekker op een terrasje in de schaduw ?! Nu op een camping naast het zwembad. Je prutje ziet er goed en gezond uit.
    Veel fietsplezier morgen.