Dag 10 Neufchateau- Andelot

4 juli 2021 - Andelot-Blancheville, Frankrijk

Het heeft vannacht regelmatig geregend en ook toen ik vanmorgen wakker werd. Ik bleef een tijdje liggen in de hoop dat het beter zou worden, maar helaas….

Ik stond vlakbij het toilet gebouw en heb onder de overkapping ontbeten en ingepakt. Voor het eerst sinds ik mijn tent heb voor het inpakken de binnen tent eruit gehaald, zodat deze niet nat zou worden van de buiten tent.
Om half 10 dan eindelijk vertrokken.
Ik moest eerst 10 km terug fietsen, Neufchateau ligt nl niet op de fietsroute.

na 16 km was er een lange klim naar het plateau van Grand. Op het plateau stond een stevige tegenwind, maar het was gelukkig wel droog. De wind was zo hard dat ik tijdens de afdaling moest trappen !
Zowaar 1 restaurant tegen gekomen, dus koffie stop☕️
De lunch, brood met tomaat weer langs de weg en aangezien er vandaag slechts 50 km op de planning stond al in 2 uur op de camping in Andelot, van Nederlandse eigenaren. Dat was dan ook te merken, alleen maar Nederlandse gasten, wel 7 bezette plekken, de drukste camping tot nu toe. Vanavond fris en regen, dus in het restaurant gegeten.
17-20 graden 🌦🌬💨

1. Emmy:
    4 juli 2021
    Het moet nu maar eens stoppen met die regen. Niet leuk. Al was het geen lange tocht toch wel zwaar. Hopen dat het beter voor je gaat worden. Succes
  2. Martin:
    4 juli 2021
    Waardeloos zeg al die nattigheid. Maar ergens zal het een keer lekker droog en mooi weer worden.
    Kampeerders en fietsers zijn ras optimisten toch?
  3. Marga Gramberg:
    4 juli 2021
    Ik klaag niet hoor, het had alleen zoveel leuker geweest. Ik ben al lang blij dat ik deze reis kan maken. Ik weet zeker dat dit een grote bijdrage gaat leveren aan mijn herstel.
  4. Cobie Kootje:
    5 juli 2021
    Het is jammer dat het weer niet een beetje meewerkt, als het zonnetje schijnt is alles veel leuker maar jij ben echt een Diehard!!!
    Goede reis verder en geniet ervan.
  5. Martin:
    5 juli 2021
    Ja joh ik zie het ook niet als klagen. Het is slechts een relaas. Blij dat je het luchtig oppakt. Je bent gewoon een doorzetter.
    Starten is ook finishen.
    Trots op je.