Dag 9 Neufchateau

3 juli 2021 - Neufchâteau, Frankrijk

Na 7 dagen fietsen een welverdiende rustdag.
 🌤 dus eerst maar de onvermijdelijke was gedaan, zodat deze droog zou zijn voordat het vanmiddag ging regenen. Rondje Neufchateau gewandeld, boodschappen gedaan en bij de tent boek gelezen.
Exact volgens weerbericht begon het om 3 uur te druppelen. Ik ben toen naar terras in het stadje gegaan en onder het genot van een ‘echte’ cappuccino boek gelezen en mensen zitten kijken.
Ik vraag me serieus af wat er met al die frêle Franse dametjes is gebeurd 🤔.
Was ik met mijn 1.72 en maat 38 , 30 jaar geleden een grote grove vrouw naar Franse maatstaven, ga ik nu op in de menigte….. sterker nog, ben ik best slank.
De regen is bij af en toe een paar drupjes gebleven, dus vanavond gekookt. Ik moet nl nog wat gewicht kwijtraken voor het echte klimwerk. En dan bedoel ik mijn 1 persoons porties van rijst, pasta en spaghetti en wat andere levensmiddelen die ik voor het eerste deel van de reis heb meegenomen. Straks in het zuiden zijn er meer toeristen, dus ook meer restaurants en winkels. Minder noodrantsoen nodig.

1. Drew:
    Idealic
  2. Drew:
    Aka idyllic
  3. Cobie Kootje:
    3 juli 2021
    lekker genoten van je welverdiende rustdag
  4. Emmy:
    3 juli 2021
    Je gaat nu zuidelijker misschien wat drukker met toeristen,
  5. Eugène Beenaerts:
    3 juli 2021
    succes in Frankrijk verder!
    Kuitenbijters komen eraan.🚲🤟
  6. Martin:
    Joh die hebben ook kast vN Corona kilo’s 😹
  7. Tineke De Jong:
    Prachtig die klaprozen!
    Ik dacht even dat je het over je eigen gewicht had 🤭
    Waar kwam die foto van dat dessertje vandaan?
  8. Marga Gramberg:
    4 juli 2021
    Dat was in een restaurant in Neufchateau , het deed me denken aan het desert op jouw verjaardag vorig jaar, rabarber op verschillende manieren verwerkt.
    Btw, als je wilt doen we dat dit jaar weer !!!!
  9. Tineke De Jong:
    4 juli 2021
    Oja goed idee. Even kijken hoe het loopt, we houden hier nog even contact over 😘
    Kom je een beetje tot rust in je hoofd?
  10. Hellen:
    5 juli 2021
    Heerlijk even een rustdag jammer dat het weer nog niet beter is maar dat komt vast 🤗