Dag 23 Les Vans

17 juli 2021 - Les Vans, Frankrijk

Vandaag dus lekker rustdag.
Het is heerlijk weer, dus eerst inderdaad mijn tas omgekeerd bij de wasmachine.  Voornamelijk donkere kleding, dus kon er zo in 1x in. De rest met de hand gedaan.
Wat kunnen sommige eenvoudige dingen toch lekker zijn, schone frisse kleding. 😄

Tot een uur of 3 op de camping geweest en lui een boek gelezen, als een kat spinnend in het zonnetje. Ik ben nu in Les Vans na een wandeling van anderhalf uur voor koffie. Vanavond eet ik in het restaurant naast de camping. Kortom een heerlijke vakantie dag !
0 km gefietst, ongeveer 11 km gewandeld ( als ik weer terug op de camping ben)

25 graden ⛅️🌤

1. Conny:
    17 juli 2021
    Ohh lekker hoor. Weer ziet er goed uit. Mooie omgeving. Genieten dus maar.
  2. Drew:
    Well deserved. 🙃👍. I got a good ride in with sunny 27 degree C today. 89km from Streatham Hill South London to Bough Beech Reservoir and return (next to Toys Hill / Hever Castle way). Clears my mind during a tough period (ex work related)... I been so lazy lately had to get on a good ride
    17 juli 2021
    Wat een heerlijke dag he? Lekker gewandeld en in de hangmat gelegen.Morgen er weer tegenaan. Doe je best.🔆☀️🚵‍♀️
    Heerlijk genieten van je rustdag. Heb je wel verdiend. Morgen weer.🚴🌞
  5. Hellen:
    18 juli 2021
    Heerlijk even genieten vd natuur en het zonnetje eindelijk 🌞🌞
    Mooie foto's
  6. Eugène Beenaerts:
    18 juli 2021
    Mooi plekje op de camping.Eindelijk lekker weer.Geniet ervan.
  7. Patrick:
    19 juli 2021
    Als ik dan die fotos bekijk van de waslijn en je tentje, dan denk ik: dat heeft toch wel wat. 🙃