Dag 22 Barges ?

16 juli 2021 - Les Vans, Frankrijk

Het heeft het grootste deel van de nacht geregend maar vooral ook gewaaid.
de tent staat snaar strak als hij droog is, maar verandert in een vaatdoek als hij nat wordt en dat merk je ook als het waait , dan beweegt de tent als een veertje op de wind, kortom niet zo best geslapen.
Dus zoals iedere ochtend  als eerste buien radar en weer checken. Dat beloofde niet veel goeds, dus …. Besloten om rustdag uit te stellen, in Le Vans zou het vanmiddag opklaren en morgen zonnig worden. Dus tussen de buien door tent ingepakt en om 8 uur bij Ed aangeschoven voor het ontbijt. Hij begreep wel dat ik verder ga. Dus schade afgerekend Eur 33,50 : diner, ontbijt en overnachting !
Her was koud en miezerig, de eerste 10 km nog wat klimmen, daarna 10 km afdalen, en dan weer 17 km op en af.
om 13:00 was ik op het hoogste punt 1246 mtr en het miezerde nog steeds….
Maar met 30 km afdaling voor de boeg, naar 175 mtr, kon het haast niet anders dat de temperatuur beter zou worden en …. Inderdaad. Uiteindelijk wolkje zonnetje en genoten van de mooie afdaling.
Om 4 uur aangekomen , De camping is nagenoeg leeg, maar volgens de eigenaresse staat ie morgen vol. Ik ben benieuwd.
de wasmachine gereserveerd, morgen reistas omkiepen en alles erin.
Naar het stadje gewandeld om te eten en daar zit ik nu.
80 km 🌨☁️⛅️ 15 - 22 graden

1. Conny:
    16 juli 2021
    Hier zijn vandaag de vakanties begonnen. Grote kans dat je morgen veel doortrekkers om je heen hebt staan.
    Zonnetje morgen zou wel eens een aangename afwisseling zijn.
  2. Emmy:
    16 juli 2021
    Weer mooie foto's. Het gaat er nu toch beter uitzien, succes met je wasje morgen gr
  3. Cobie Kootje:
    16 juli 2021
    Dus toch maar verder gefietst. Zal nu wel drukker worden op de campings.
    Mooie foto's en wat een leuke video met prachtige vergezichten
  4. Tineke De Jong:
    17 juli 2021
    Mooie foto's Mar en zelfs jij staat er een keer droog op 😉
    Lekker zeg even een zonnetje en straks ook weer schone kleren. Wat wil een mens nog meer 🤭
    Je bent goed bezig 😘
  5. Martin:
    17 juli 2021
    Het betere betere weer heb je wel verdiend. Hopen dat het even zo blijft.
    Toi toi.