Kopenhagen - Rotterdam

3 juli 2022 - Rotterdam, Nederland

Lieve allemaal,

Hoewel ik het niet van plan was, ben ik toch gestart met de voorbereiding van een nieuwe fiets reis.

Ik merk dat ik aan vakantie toe ben en dit niet moet uitstellen tot oktober als ik de sleutel van mijn appartement krijg.
Na enig puzzelen in mijn zakelijke agenda, bleef alleen 2 weken verlening over van mijn geplande weekend Kopenhagen met Sven.

dus ga nu route plannen , fiets - bagage boeken enz. Vertrek over 4,5 week!

wordt vervolgd,

liefs Marga

1. Ingrid:
    3 juli 2022
    Een prima idee, ik zie je verslag weer graag tegemoet
  2. Renata:
    3 juli 2022
    Wat leuk! Doe je goed girl!
  3. Cobie Kootje:
    4 juli 2022
    Goed plan, eerst vakantie en daarna verhuizen.
    Ik ga je met plezier volgen
  4. Martin:
    6 juli 2022
    Groot gelijk. Ik wacht je berichten af. Ik lees ze wel vanaf mijn vakantiebestemming.
  5. Jeanette:
    27 juli 2022
    Hoi Marga, wat leuk om te lezen dat je weer een fietsreis aan te plannen bent. Echt verslavend hè 😃
    Wij zijn op dit moment ook weer aan het fietsen. We zijn van Purmerend naar Parijs gefietst en nu weer onderweg terug richting Maastricht. We genieten er weer enorm van. Het blijft geweldig om de vele kilometers in het mooie landschap en bosrijke omgeving af te leggen. Tijdens het fietsen komen natuurlijk de herinneringen aan de vorige fietstocht boven en aan onze leuke ontmoeting met jou. Ik vind het nog steeds enorm dapper dat je het fietsavontuur alleen bent aangegaan. Liefs en geniet van je fietstocht. Jeanette en Maarten
  6. Marga Gramberg:
    30 juli 2022
    Hi wat leuk om iets van jullie te horen , vooral ook dat jullie ook weer onderweg zijn! Ik ga voor het eerst echt slecht voorbereid op pad. 1 dag gefietst vorige week, niet gekampeerd dit jaar en niet ingelezen in mijn route.
    Maar dat komt allemaal vast goed en zo niet dan heb ik iets te schrijven op mijn blog 🙄. Ik wens jullie nog een hele leuke reis en zou jullie zo graag weer keer zien !
    Heel veel liefs Marga