El Chorro - Málaga AirPort

3 juni 2019 - Málaga, Spanje

Tja, dan is toch alweer die laatste fietsdag aangebroken, 59 km, naar de luchthaven van Málaga. Ik heb niet veel verwachtingen over mijn hotel daar, dus start lekker rustig op met ontbijtje en luieren aan het zwembad.

Ik doe de laatste dagen aardig mijn best, om streepjes, wegtepoetsen, maar helaas ....

Om half een toch maar gaan fietsen. De eerste 20 km is wel aardig, de olijfbomen maken weer plaats voor sinaasappel en citroen boompjes. Maar daarna wordt de weg drukker en drukker, ik denk dat ik meer auto’s gezien heb dan de afgelopen week bij elkaar.  Jammer dat zo’n mooie tocht met zo’n laatste dag eindigt.

Vooral rond de luchthaven is het weer lastig om te fietsen. Er zijn maar weinig vliegvelden die per fiets simpel te bereiken zijn. Rotterdam en Granada zijn een positieve uitzondering.

Het hotel ligt aan de snelweg, aan de aanrij route. Het is een hele klus, om daar veilig aan te komen. Het is echt zo’n doorgangs hotel, geen sfeer, geen ruimte voor mijn fiets. Die staat dus op mijn kamer. 😁

AD4378FD-085F-41ED-B32A-12307D735129

Tijd om de vakantie balans op te maken, het was weer een prachtige reis :

• veel gezien,
  • alleen maar mooi weer , 28-36 graden
  • 930 km gefietst
  • leuke, interessante mensen ontmoet
  • 16 dgn uit en thuis
  • eur 1480.- uitgegeven incl 420 euro voor de vlucht
  • heerlijk gegeten
  • kortom genoten

Alweer te veel meegenomen, ik was al een week vantevoren ingepakt, omdat ik wist dat de laatste werkweek een pittige zou zijn. Eigenlijk had ik vrijdag, na het wijzigen van mijn vlucht, (6 dagen eerder)  mijn kampeerspullen beter kunnen thuis laten. Dat had zo’n 12 kg bagage gescheeld !!!

Niet gebruikt : regenkleding, kookspullen, vest en lang niet alle kleding gedragen....

Wat las je nog niet in mijn blog :

• ik had een jurkje ingepakt, maar kwam erachter toen ik hem aantrok dat hij wel paste, maar niet mijn maat meer was 😏. Ik heb nl de laatste 3 maanden niet gesport en was wat kilootjes aangekomen 🙃 maar vandaag stond hij weer 😁
  • op de laatste camping, miste ik bij het opzetten van mijn tent mijn haringen.... geleend van de buren, maar toen ik bijna klaar was bleken ze onder het grondzeil te liggen !
  • De echte reden dat Drew en ik elkaar niet meer ontmoet hebben ....   🤔 hij gaf eerlijk toe dat het hem moeite kostte om zich als een heer  te gedragen, als hij in mijn buurt was 😏
  • ik me wel iedere dag bij hem moest melden of ik veilig aangekomen was..
  • Dit mijn tweede vakantie was sinds 10 jaar waarin ik echt niet gewerkt heb.
  • Ik zo’n pijn in mijn billen had na 2 dagen fietsen, dat ik niet meer wist hoe ik comfortabel op het zadel kon zitten . slechts 3 dgn gefietst als training !  Nog nooit zo ongetraind vertrokken.
  • Alleen reizen mij nog steeds prima afgaat, maar dat ik op de rustdagen mijn dierbaren enorm mis.
  • Ik dus regelmatig s nachts met Sven aan het appen was, 7 uur tijdsverschil met Chicago...
  • ik deze vakantie hard nodig had, ik mijn work - life balance echt weer ff kwijt was.
  • Mijn zonnebril 1x niet in de hoes opgeborgen heb, en hij meteen stuk was 😢  en dus nieuwe moest kopen.
  • Mind set, het halve werk is van lange fietsdagen of zware klimdagen.
  • Ik morgenochtend om 10:30 vlieg en woensdag dus weer aan het werk ga
  • Ik het stiekem ook wel weer fijn vind om naar huis te gaan......
  • ik nog geen nieuw reisplan heb...

Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en reacties op mijn blog. Dat maakt alleen reizen een stuk makkelijker en geeft je het gevoel, dat je toch ff iedere avond je  belevenissen met iemand deelt....

1. Emmy:
    3 juni 2019
    Zo het zit er op. het is weer een mooie reis geweest met makkelijke maar ook moeilijke dagen. ik heb genoten van je reisverslag. ik ga dat missen maar dan ben je weer in de buurt. goede reis terug
  2. Ingrid:
    3 juni 2019
    🚵🏼‍♀️👍🏼 Dank voor je verslagen, ik heb ze met plezier gelezen en een goede terugreis.
  3. Cobie Kootje:
    3 juni 2019
    Bedankt voor al je mooie verhalen. Zal het missen! Goede terugvlucht.
  4. Renata:
    3 juni 2019
    haha wat een mooi laatste reisverslag met deze bekentenissen ;)
    goede reis terug en tot snel op de dansvloer!
  5. Hellen:
    3 juni 2019
    Een hele goede terugreis.
    En wat een mooie fietsvakantie heb je weer gemaakt.
    Tot snel weer in Nederland Marga 🌺😘
  6. Martin:
    3 juni 2019
    Het was leuk om je verhalen weer te lezen. Altijd wel interessant hoe een ander
    zijn/haar actieve vakantie beleeft.
    Bedankt voor je verhalen, goede vlucht en werk ze woensdag.
  7. Marie-José:
    4 juni 2019
    Het was erg leuk je verhalen te lezen! Een heel fijne terugvlucht voor nu!
  8. Jolanda:
    4 juni 2019
    Wad heerlijk om je verslagen te lezen!
    😎😊
  9. Tineke De Jong:
    4 juni 2019
    Bedankt Marga voor het inkijkje.
    Goede reis terug!
  10. Wilma:
    4 juni 2019
    Bedankt voor je leuke uitgebreide verslag. Erg stoer!! ik heb genoten van je verhalen en hoor de rest graag live. Het is iig een leuke tip om die kant op te gaan, goede terugreis en tot vrijdag. xx
  11. Arend:
    8 juni 2019