Dag 7 Aarhus - Ry

10 augustus 2022 - Ry, Denemarken

Na een prima nachtrust , mezelf uit bed gesleept, het liefst was ik blijven liggen, maar vandaag slechts de km’s die ik eigenlijk gisteren had moeten fietsen. Ik besluit wel om een omweg te nemen om zo wat klimmen te ontwijken.  Om half 2 kom ik op de camping aan, in de lunch tijd, dus om 2 uur ingecheckt, ik had de hele dag nog niet gesproken en kwam erachter dat mijn stem  weg is. Slikken doet enorm pijn en het trekt ook naar mijn linker oor. Toch maar ff test gedaan en inderdaad  Covid.

🥲 dus toch

Ik voel me alsof ik onder vrachtauto heb gelegen , tent opgezet en waterijs genomen om mijn keel wat te verzachten. Ik blijf hier 2 dagen, zodat ik ff kan bijkomen, de volgende route dag is 78 km en dat wordt het op het moment gewoon niet.  Morgen eens gaan zoeken hoe ik met de bus of trein vanuit nood Duitsland  naar huis kan reizen.
🌤 22-24 graden 40 km

1. Cobie Kootje:
    10 augustus 2022
    Jeetje, wat vervelend. Het zit je niet mee.
    Hoop dat je niet zieker wordt. Wel fijn dat je 2 dagen daar blijft kan je even uitrusten.
    Sterkte!!!!
  2. Hellen:
    10 augustus 2022
    Jeetje Mar wat erg voor, je had zó n zin in deze vakantie , en nu weer Covid.
    Heel veel beterschap en hoop dat je snel naar huis kan reizen.
  3. Martin:
    10 augustus 2022
    Het zit ook niet echt mee deze trip. Rustig de komende twee dagen door worstelen en inderdaad kijken wat de beste optie is om thuis te komen. Sterkte nicht.
  4. Emmy:
    10 augustus 2022
    Oké dat is wel vervelend wat ik nu lees. Dat onderbreekt dus wel je plannen. Hopen dat je niet zieker wordt. Ik hoor wel wat je gaat doen. Beterschap.
  5. Conny:
    Jeetje pechvogel,
    Rust goed uit en hoop dat je nog iets van de reis kan doen.
    Beterschap en hoop dat he snel opknapt
  6. Renata:
    10 augustus 2022
    Mar wat een pech. Zo sneu voor je. Take care. Ik duim dat het snel beter met je gaat. Liefs, Renata
  7. Tineke De Jong:
    11 augustus 2022
    Jeetje Marga wat een pech. Hopelijk word je niet erger ziek. Heel veel sterkte 😘
  8. Ingrid:
    11 augustus 2022
    Dat is balen, ik hoop dat je snel opknapt
  9. Marie-José:
    11 augustus 2022
    Wat rot Marga en een domper in je plannen! Zorg goed voor jezelf en hopelijk voel je je snel weer wat beter
  10. Eugène Beenaerts:
    11 augustus 2022
    Wat een pech.Ik hoop dat het meevalt🤞🤞
  11. Flavia:
    Noooo. It's unbelievable...
    Please take care and try to rest.
  12. Emmie:
    11 augustus 2022
    Ach wat balen Mar, hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen? Hopelijk valt het mee en nemen je klachten snel af. Beterschap!
    Ter info: Eurolines heeft busverbindingen vanaf Noord Duitsland naar Rotterdam, maar weet niet of de fiets ook mee kan. De Duitse spoorwegen hebben op dit moment een actie tarief van € 9 voor heel Duitsland als je met de regionale treinen reist.