Dag 17 Missunde - Hamburg

18 augustus 2022 - Hamburg, Duitsland

De hele avond droog gebleven , maar Rond 23:00 ging het los. Het werd inderdaad een pittige bui met harde windstoten, ik was blij dat ik er nog scheerlijnen en haringen had bijgezet. Zo’n licht gewicht tunnel tent gaat echt alle kanten op met harde wind. Ruim 2 uur duurde de bui en nam daarna snel af, zodat ik toch nog redelijk geslapen heb.

De zon kwam om 8 uur door, dus mijn verzoek aan de weergoden heeft geholpen. Ik heb de binnen tent er weer uitgehaald, alles goed schoongemaakt, zodat de tent ook weer voor langere tijd opgeruimd kan worden.
In het zonnetje ontbeten en om half elf op mijn gemak terug gefietst. Deze keer niet de snelste weg, langs de autoroute, maar op mijn gemak lang kleine dorpjes en het water.
De dom bezocht, geluncht en als toetje weer bij hetzelfde een ijskoffie. Dus ja Tineke hij was vorige keer heerlijk en voor herhaling vatbaar. Vandaag voelde toch een beetje als wachten op de bus. Exact op tijd kwam hij aan, de fiets werd achterop gehangen en de rest van de bagage in het ruim. 2,5 uur later stond ik midden in Hamburg op het busstation, 200 mtr van mijn hotel vandaan. Ingecheckt en lekker uitgebreid gedoucht ,mijn haren weer eens geföhnd, jurkje opgediept en nu zit ik in een Thais restaurant op mijn eten te wachten.

Ongeveer 30 km gefietst, 🌤 24 graden

1. Emmy:
    18 augustus 2022
    Fijn dat het zover is. Morgen laatste stuk.Goede reis en tot morgenavond weer thuis.🙋‍♀️
  2. Renata:
    18 augustus 2022
    Dat gaat de goede kant op! Nog last vd Covid?
  3. Marga Gramberg:
    18 augustus 2022
    Ik merk dat ik nog steeds iets minder energie heb, en een vervelend kuchje.
    Maar dat is niets nieuws, dat is mij altijd het geval. Voor de rest wel ok. Wel zin om naar huis te gaan
  4. Martin:
    18 augustus 2022
    Deze dag is in elk geval voorspoedig gegaan.
    Hooen dat het eten je ook gesmaakt heeft.
    Voor straks lekker pitten in een hotel en morgen een lange busreis toch?
  5. Cobie Kootje:
    18 augustus 2022
    Je vakantie toch goed afgesloten. Tent goed in kunnen pakken. Rustig dagje. Straks lekker slapen in het hotel en dan morgen het laatste stukje.
    Nog mooie foto's gemaakt trouwens.
    Goede reis verder.