Dag 12 Langres- Pontaiiler sur Saône

6 juli 2021 - Pontarlier, Frankrijk

Vannacht weer noodweer geweest, en toen ik buien radar checkte zag ik dat er om half 8 weer een zware onweersbui kwam, dus vroeg opgestaan en in de miezer ingepakt. Ik wordt er steeds beter in om zo in te pakken dat er zo min mogelijk nat wordt, maar het wordt tijd voor een aantal zonnige dagen, alles wordt klam nou.

Net voor de bui ingepakt en bij de bakker ontbeten. Toen het ergste over was, eerst op zoek naar supermarkt voor fruit, vandaag weer niets te krijgen onderweg, zelfs geen kopje koffie.
Na 20 km mis ik een afslag, en dat betekende 15 km omgefietst 🙈.

Het is op zich redelijk fietsweer, het grootste gedeelte stroomafwaarts langs een kanaal. regelmatig een bui, wind op kop. Na 60 km het wel gezien, beetje saai.
de verleiding was groot om hotel te zoeken, maar aangezien ik direct bij de camping het stadje in kwam, daar toch voor gekozen. Dit plaatsje is een kruispunt van diverse fietsroutes, dus bijna alle gasten  (5 tentjes) zijn fietsers.
In het restaurant ernaast gegeten, pizza avond dus beperkte keuze, pizza of pizza. 🤔 nu zo de binnenrent erin hangen, matje opblazen en dan in slaapzak boek lezen. En maar hopen op een droge dag morgen….. zo niet , ga ik zeker een hotel boeken. Beaune morgen, zat mogelijkheden, niet goedkoop , maar dan heb ik dat verdiend

92 km 🌧🌩☁️ 18 graden

1. Martin:
    6 juli 2021
    Vreemd joh dat er nergens iets open is voor een ‘bakkie’.
    Het is wel een trip met vochtige hindernissen.
    Sterkte morgen. Zou sws een hotelletje nemen om de handel te drogen.
    Succes.
  2. Emmy:
    6 juli 2021
    Ik ken me voorstellen als je morgen weer regen krijg dat je dan niet in je tent wil liggen. Maar het zal toch ooit wel stoppen. Ik ga even op de kaart kijken waar je nu zit. Succes maar weer.gr
  3. Conny:
    6 juli 2021
    Volgens buienradar morgen droge dag. Hopen dat ze het goed voorspellen. Op naar een mooie dag en lekker hotel.
  4. Drew:
    Agree 👍✅
  5. Cobie Kootje:
    7 juli 2021
    Hopelijk morgen een zonnige dag. Ik kan me voorstellen dat je anders lekker een hotel opzoekt, heb je zeker wel verdiend.
    Succes verder
  6. Tineke De Jong:
    7 juli 2021
    Poeh wat een end gefietst. Geen last van zadelpijn?
    Hou vol Marga er moeten gewoon betere tijden komen.
    Heb je een leuk boek?
  7. Marga Gramberg:
    7 juli 2021
    Zadelpijn valt wel mee, ik had van te voren al wat dagen gefietst. En ik heb 10 boeken op mijn telefoon gezet, van romans tot leesvoer van mijn coach over Work life balance 😏
  8. Hellen:
    Wat jammer van het weer
    Maar blijf positief er zullen zeker nog mooie dagen komen.
    Heel veel plezier verder en idd morge lekker in luxe hotel. 😁