Artemida - Athene

9 september 2017 - Athina, Griekenland

IMG_1736

IMG_1735

Zaterdag 9 September

vandaag weer fris en fruitig wakker geworden en met frisse tegenzin mijn fiets nagekeken. Ik kon de oorzaak niet echt vinden, lag het aan de pomp / de ventielen ?

Uiteindelijk beide binnenbanden vervangen en het achterwiel was prima. Voorwiel bleef nog steeds aan de zachte kant. Zoals altijd waren we weer een onderwerp van gesprek  en werden vol belangstelling gevolgd. Al snel werd er aangeboden om met voorwiel naar een pomp te rijden. dus uiteindelijk om 10:00 klaar voor nieuwe uitdaging: fietsen naar de binnenstad van Athene.

33 graden, warme wind en een weg die nog net geen snelweg was, maar wel uitermate druk. Maar ook dat hebben we overleefd. we blijven een bezienswaardigheid en krijgen regelmatig opmerkingen. Het blijft me verbazen hoe behulpzaam en vriendelijk de Grieken zijn.

De eerste 30 km zitten erop ! Ons hotel ligt vlakbij de Acropolis en na een welverdiende douche heerlijk in de stad geslenterd.Nu aan het genieten op het dakterras van het hotel, zwoele zomeravond , dranje en uitzicht op een verlicht Acropolis. Wat wil een mens nog meer.

1. Emmy:
    9 september 2017
    Hallo Marga en Linda.wat een start zeg, hopen dat het daarbij blijft.Wel fijn dat iedereen klaar staat om te helpen. Nu lekker relexen. Gr.
  2. Marga Gramberg:
    9 september 2017
    Nou relaxen ! Nog 790 km te gaan 😄
  3. Martin:
    10 september 2017
    Fijn dat alles is goed gekomen, maar het blijft vreemd.
  4. Cobie Kootje:
    10 september 2017
    Uiteindelijk toch alles goed gekomen. Nu verder genieten van al het moois dat jullie tegen komen. Kalo taxidi
  5. Emmy:
    11 september 2017
    Jullie hebben mooi weer. Hier niet. Gelukkig je fiets weer in orde. De eerste kilometers zitten er op.